شنبه ۸ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب : 29581
فرج الله سلحشور:

99 درصد کمپانی‌های هالیوود در دست یهودی هاست

قم نيوز : قم نیوز: فرج الله سلحشور کارگردان معروف سینما و تلویزیون ایران، گفت: 99 درصد کمپانی‌های هالیوود در دست یهودی هاست.
99 درصد کمپانی‌های هالیوود در دست یهودی هاست
به گزارش قم نیوز، فرج الله سلحشور در ویژه برنامه شامگاهی شهرک معارفی بهشت بانو، اظهار داشت: آنچه ما الان در جمهوری اسلامی داریم، متاسفانه بانکی است که تقریبا بیشتر علما بر این نظر دارند که این بانک ربوی است، اما آیا ما بانک اسلامی نمی توانیم داشته باشیم؟

وی افزود: می توانیم، من صندوق قرض الحسنه یا بانک اسلامی می شناسم که از مردم پول می گیرد، به مردم پول می دهد، سرمایه گذاری می کند، حقوق پرسنلش را می دهد اما نه یک ریال نزول می دهد و نه یک ریال نزول می گیرد، پس ما با نک اسلامی می توانیم داشته باشیم.

سلحشور خاطرنشان ساخت: مثال همین را هم ما در سینما داریم، در یک جمله تا آخر مطلب را برای شما بگویم، زمانی که سینما درست شد، تمام خانواده های یهودی بلااستثنا در سینما حضور داشند، یا سرمایه گذاشتند یا نویسنده یا کارگردان، بازیگر یا عوامل تولید بودند.
این کارگردان مذهبی ادامه داد: تمام خانواده های یهودی در سینمای امورز هالیوود از اول حضور داشتند و ۹۹ درصد کمپانی های هالیوود متعلق به خانواده های صهیونیست و یهودی است و به این صورت هر عاقلی می تواند بفهمد که سینما به چه معنی است.
کارگردان مجموعه تلویزیونی یوسف پیامبر تصریح کرد: در سینما انسان محور است و خدا محور نیست، در سینما کارگردان می گوید "من می گویم" اما علمای ما بر روی منابر می گویند که "خدا می فرماید".

وی اذعان داشت: سینمای ما معنی گر نیست و نمی تواند باشد، در سینمای امروز مادیات، جایزه، جشنواره، شهرت، محبوبیت مطرح و حاکم است در حالی که در سینمای اسلامی، تربیت، اخلاق، ادب، روش زندگی و چنین مواردی باید حاکم باشد.

کارگردان مجموعه تلویزیونی اصحاب کهف تصریح کرد: در سینمای امروزی جذابیت و کشش به این صورت که اول فیلم گره ای می زنند و در آخر فیلم گره را باز می کنند، یک نفر گره می اندازد و در آخر فیلم گره را باز می کنند.

سلحشور ابراز داشت: ما برای اینکه این فیلم را دنبال کنیم، دو ساعت می نشینیم تا ببینیم آخرش چه می شود، این سینما که جذابیت های دروغ دارد، سینمای مذهبی اینطور نیست.

کارگردان مجموعه تلویزیونی یوسف نبی عنوان کرد: در سینمای مذهبی یک نفر یک خطا می کند و آخرش عبرت وجود دارد، درس در سینمای مذهبی وجود دارد اما در سینمای امروز ما به جای درس، سرگرمی و تلف کردن عمر انسانها وجود دارد.
سلحشور اظهار داشت: در سینمای امروزی، زیبایی ها و جذابیت ها به آن چیزی محدود می شود که با این چشم دیده می شود، زیبایی طبیعت، زن، گل و بلبل و تشریفات زندگی که متاسفانه امروز از طریق تصویر به دنیا داده می شود، جذابیت سینمای اسلامی نیست.
وی گفت: سینمای امروز محدود به زیبایی است که با چشم دیده می شود اما ما از این زیبایی ها عبور می کنیم و به دنبال زیبایی هایی می رویم که بادل دیده می شود.

وی بیان کرد: نمونه آن این است که اگر زن و شوهری برای ظاهر هم را انتخاب کنند، بعد از مدتی این زیبایی از بین می رود اما اگر دونفر به دلیل زیبایی های درونی به هم علاقه پیدا کنند، این علاقه پایدار باقی می ماند.
سلحشور خاطرنشان ساخت: در ارتباط با شهید آوینی، گفت: شهید آوینی بیشتر در بحث تولید مستند فعال بودند و اواخر زندگیشان به سینما روی آوردند.

انتهای پیام/ب
https://qomnews.ir/vdcezn8w.jh8ovi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما