شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۹
کد مطلب : 32541
معاون اورژانس قم:

حوادث ترافیکی در قم بیش از ۵۰۰ مجروح برجای گذاشت

قم نيوز : قم نگار: معاون اورژانس قم گفت: حوادث ترافیکی در قم بیش از ۵۰۰ مجروح برجای گذاشت.
حوادث ترافیکی در قم بیش از ۵۰۰ مجروح برجای گذاشت
به گزارش قم نگار، مهدی فراهانی با اشاره آمار تصادفات و حوادث رخ‌داده در هفته گذشته ۱۴ شهریورماه تا صبح امروز ۲۱ شهریور اظهار داشت: در این مدت ۸ هزار و ۶۵۱تماس با مرکز اورژانس قم برقرار شده که منجر به هزار و ۳۶۲ مأموریت شده است.

معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم با اشاره به اینکه هزار و ۱۳۹ مورد از این تعداد مأموریت مربوط به حوادث داخل شهری بوده است، افزود: ۲۲۳ مورد نیز مربوط به حوادث ترافیکی جاده‌ای بوده است.

وی با بیان اینکه در هفته گذشته ۴۷۶ حادثه ترافیکی در شهر قم رخ داده است، خاطرنشان کرد: ۴۰۵ مورد از این حوادث داخل شهر و ۷۱ مورد حادثه هم در جاده‌های قم رخ‌داده است.

فراهانی با بیان اینکه حوادث ترافیکی و تصادفات هفته گذشته در قم ۵۶۷ مجروح به‌جا گذاشته است، گفت: ۱۸۷ نفر از این مجروحان به‌صورت سرپایی درمان و ۳۷۸ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند و متاسفانه ۲ نفر نیز جان خود را از دست دادند.

معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم با اشاره به حوادث مربوط به موتورسیکلت‌سواران در هفته گذشته اظهار داشت: ۳۰۸ مورد مأموریت در هفته گذشته مربوط به موتورسیکلت‌سواران بود که منجر به جراحت ۳۶۶ نفر شد.

وی تصریح کرد: ۱۵۱نفر از مجروحان به‌صورت سرپایی در محل درمان، ۲۱۵‌نفر توسط آمبولانس‌های مرکز اورژانس قم برای درمان به مراکز درمانی ارجاع و یک نفر نیز جان خود را از دست داده است.

فراهانی با اشاره به حوادث منجر به فوت هفته گذشته در قم خاطر‌نشان کرد: بر اثر واژگونی تریلی در محور قم به اراک روز ۱۶ شهریورماه آقای ۳۰ ساله جان خود را از دست داد.

معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم با اشاره به اینکه حادثه دیگری در روز ۱۶ شهریورماه در جاده قدیم قم-تهران رخ داد افزود: در این حادثه و بر اثر واژگونی پژو خانم ۴۴ ساله جان خود را از دست داد.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcezn8x.jh8wei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما