پنجشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۴
کد مطلب : 15531
مدیرکل تامین اجتماعی استان قم:

85 هزار نفر از طلاب و روحانیون تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل تامین اجتماعی استان قم تعداد طلاب و روحانیون تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی در کشور را 85 هزار نفر عنوان کرد.
85 هزار نفر از طلاب و روحانیون تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند
 به گزارش قم نیوز، سید مجتبی موسوی در دیدار مدیران تامین اجتماعی قم با مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه، طی سخنانی مرکز خدمات حوزه علمیه قم را برترین کارفرما در بین کارفرمایان تامین اجتماعی برشمرد و تصریح کرد: اکنون در سطح کشور حدود 85 هزار نفر از طلاب و روحانیون حوزه علمیه تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند که در قم این عدد به 40 هزار نفر می‌رسد.
 
وي از مركز خدمات حوزه علميه به عنوان يكي از شركای خوب سازمان تامين اجتماعي نام برد و گفت: تامين اجتماعی، دستان مركز خدمات حوزه علميه قم را به گرمي مي‌فشارد و  بر تعاملات ويژه با فرهيختگان حوزوی تأكيد دارد.
 
مدیرکل تامین اجتماعی استان قم با ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته توسط تامین اجتماعی در قم به تشریح و تبیین برنامه‌های در دست اجرای سازمان در دو حوزه بیمه‌ای و درمان در سطح استان پرداخت.
 
مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان قم نیز در این دیدار بر ضرورت تشکیل جلسات موثر کاری بین مرکز خدمات حوزه علمیه قم و سازمان تأمین اجتماعی تأکید کرد و گفت: برگزاری جلسات هماهنگی بین دستگاهی منجر به تعاملات خوبی می‌شود و کار مردم از رهگذر این تعاملات موثر براحتی حل و فصل می‌شود.
 
حجت الاسلام حسین جعفریانی خاطرنشان ساخت: مرکز خدمات حوزه علمیه استان قم از اقدامات بسیار مثبت و سازنده سازمان تامین اجتماعی بویژه در قم حمایت می‌کند.
 
راه اندازی کامل بیمارستان امام رضا(ع) ظرف پنج ماه آینده
 
در ادامه این دیدار مدیر درمان تامین اجتماعی استان نیز با اشاره به افتتاح و شروع بکار فاز یک بیمارستان امام رضا(ع) تامین اجتماعی قم گفت: این بیمارستان در مدت کوتاه راه اندازی خود توانسته است خدمات چشمگیری را به بیمه شدگان ارائه دهد.
 
دکتر داود علیمحمدی افزود: با تخصیص اعتبار 100 میلیارد ریالی دیگر، بیمارستان ظرف پنج ماه آینده راه اندازی کامل خواهد شد و با ظرفیت کامل در خدمت بیمه شدگان و چرخه درمانی استان قرار می‌گیرد.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcezn8z.jh8nxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما