سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب : 25981

رهایی از دوره بدنسازی، صبا را به شرایط آرمانی می‌رساند

قم نيوز : قم نیوز: هافبک جوان تیم فوتبال صبای قم با بیان این که هایی از دوره بدنسازی، صبا را به شرایط آرمانی می‌رساند گفت:امسال نخستین سالی است که صبا به قم آمده و ممکن است مشکلاتی وجود داشته باشد اما بازیکنان صبا این کم و کاستی‌ها را درک می‌کنند.
رهایی از دوره بدنسازی، صبا را به شرایط آرمانی می‌رساند
به گزارش قم نیوز، جلال الدین علیمحمدی درباره بازی آینده تیم فوتبال صبا برابر ملوان انزلی در لیگ بر‌تر فوتبال اظهار کرد: دیدار برابر ملوان مسابقه ساده‌ای نیست به ویژه اینکه در این بازی میهمان هستیم و ملوان هم در خانه سخت امتیاز از دست می‌دهد اما صبای قم هم با انگیزه فراوان و برای کسب دومین پیروزی به انزلی می‌رود و چیزی برای کسب ۳ امتیاز کم ندارد.

وی گفت: پیروزی برابر ذوب آهن در هفته نخست، اعتماد به نفس تیم را به شکل چشمگیری افزایش داده و خوشبختانه تمرینات با شادابی و نشاط در ورزشگاه هلال احمر قم در حال انجام است و شرایط به شکلی است که می‌توانیم به کسب پیروزی در انزلی امیدوار باشیم.

بازیکن فصل گذشته تیم مقاومت سپاسی شیراز افزود: رهایی از دوره بدنسازی، صبا را به شرایط آرمانی می‌رساند و بدون شک نمایش یک تیم در هفته‌های میانی فصل با آنچه در ابتدای فصل دیده می‌شود متفاوت است زیرا تیم‌ها از نظر بدنی در وضعیت به مراتب بهتری نسبت به هفته‌های آغازین فصل قرار می‌گیرند.

علیمحمدی درباره استقرار صبا در قم بیان کرد: امسال نخستین سالی است که صبا به قم آمده و ممکن است مشکلاتی وجود داشته باشد اما بازیکنان صبا این کم و کاستی‌ها را درک می‌کنند و برخی ناهماهنگی‌ها آن قدر قابل توجه نیست که بخواهد کار تیم را با اخلال مواجه کند و به تدریج حل می‌شود.

وی عنوان کرد: قرار است به زودی قسط اول قرارداد بازیکنان صبا که گویا حدود ۲۰ درصد است به بازیکنان پرداخت شود و بازیکنانی که در قم خانه نگرفته‌اند بدین ترتیب به زودی در قم اسکان پیدا می‌کنند.

هافبک راست تیم صبای قم خاطرنشان کرد: با شرایط خوبی که بر تیم حاکم است امیدوارم روند گلزنی فصل گذشته در مقاومت سپاسی را در صبا تکرار کنم و مطمئنا در هفته‌های آتی به شرایط آمادگی آرمانی می‌رسم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcezo8w.jh8nvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما