چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 48661
منبع : اداره كل روابط عمومي و بين‌الملل شهرداري قم

توزيع ۹ هز ار تن آسفالت در سطح معابر و شوارع منطقه دو

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست شهرداري منطقه دو قم از تكميل پروژه روكش آسفالت خيابان جواد‌الائمه(ع) خبر داد
توزيع ۹ هز ار تن آسفالت در سطح معابر و شوارع منطقه دو
    به گزارش قم نيوز، رضا رحيمي با اشاره به اينكه از ابتداي سال تا كنون در راستاي بهبود امور و مرور شهري ۹ هزار تن آسفالت در سطح معابر منطقه اجرا شده است، گفت: از جمله اين معابر جوادالائمه(ع) كوي ۲۴ توحيد، بلوار مدني ، فرعي‌هاي خيابان حكمت بوده كه با توجه به برنامه زمان‌بندي تحويل آسفالت، پروژه بعدي براي روكش آسفالت، خيابان سواران است.

    سرپرست شهرداري منطقه دو قم از تكميل پروژه روكش آسفالت خيابان جواد‌الائمه(ع) خبر داد و افزود: اين پروژه داراي ۵ ميليارد ريال اعتبار و طول پروژه هزار و ۸۰۰ متر و مساحت پروژه ۲۶ هزار متر مربع بود، اين پروژه از ۲۱ فروردين امسال شروع شده و ۳۰ ارديبهشت به پايان رسيد.

    رحيمي با اشاره به پروژه اصلاح و بهسازي جدول نهر خيابان طفلان مسلم و سواران، گفت: اين پروژه در بلوار توحيد خيابان طفلان مسلم واقع شده و اعتبار اين پروژه ۲۰۰ ميليون تومان است.

    وي خاطرنشان كرد: طول اين پروژه ۳۵۰ متر و مساحت پروژه ۵ هزار و ۶۰۰ متر مربع است كه از ۲۵ ارديبهشت امسال شروع شده و تا ۳۰ خرداد امسال ادامه دارد.

    سرپرست شهرداري منطقه دو قم با اشاره به اهداف پروژه اصلاح و بهسازي جدول نهر خيابان طفلان مسلم و سواران، گفت: هدف از اجراي اين پروژه بهبود آب‌هاي سطحي محدوده كوچه ۲۲ توحيد و خيابان سواران و طفلان مسلم و جلوگيري از آبگرفتگي در اين خيابان‌ها است.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcezp8e.jh8vpi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما