دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : 52611
منبع : خبرگزاری فارس
مدير عامل باشگاه آتليه‌طهران قم:

اتفاقات فوتسال يقه آتليه‌طهران را گرفت

مردم قم قرص و محكم حمايت كنند
قم نيوز : قم نیوز: مديرعامل باشگاه آتليه‌طهران قم گفت: در بازي خانگي برابر مقاومت البرز اتفاقات غير قابل پيش‌بيني فوتسال مانع پيروزي ما شد ولي از هواداران مي‌خواهيم قرص و محكم تيم را حمايت كنند.
اتفاقات فوتسال يقه آتليه‌طهران را گرفت / مردم قم قرص و محكم حمايت كنند
اتفاقات فوتسال يقه آتليه‌طهران را گرفت / مردم قم قرص و محكم حمايت كنند

به گزارش قم نیوز، رسول قلی‌زاده امروز اظهار کرد: باشگاه آتلیه‌طهران قم همیشه و در هر زمان از حمایت هواداران خوب و خونگرم هم‌استانی بهره‌مند بوده و حضور پرتعداد علاقمندان به فوتسال در سالن شهید حیدریان قم به عنوان نیروی پشتیبان آتلیه‌طهران همواره عامل دلگرمی این مجموعه بوده است.

وی ادامه داد: در بازی برابر مقاومت البرز در یک قدمی پیروزی قرار داشتیم اما اتفاقات فوتسال گریبان تیم را گرفت و در نهایت، پیروزی با تساوی عوض شد اما معتقدیم این نتیجه به هیچ وجه از ارزش‌های تیم و تلاش وصف‌ناپذیر بازیکنان شایسته تیم نمی‌کاهد.

مدیرعامل باشگاه آتلیه‌طهران قم اضافه کرد: فراموش نکنیم که این ثانیه‌های پایانی که در بازی برابر مقاومت البرز روی بد خود را به تیم ما نشان داد در گذشته، گاهی در خدمت تیم و شادی مردم قم بوده و گل‌های فصل گذشته ما در آخرین ثانیه‌های بازی با مقاومت قرچک و استقلال ماهشهر در قم شاهدی بر این موضوع است.

وی خاطرنشان کرد: برخی اتفاقات در پایان مسابقه با مقاومت البرز چه از سوی تیم و چه از سوی هواداران دوست‌داشتنی آتلیه‌طهران، بدون تردید ناشی از علاقه قلبی به تیم و اهمیتی است که موفقیت و شادی حاصل از یک پیروزی، هم برای تماشاگر و هم برای بازیکن و مربی آتلیه‌طهران قم دارد.

قلی‌زاده بیان کرد: این باشگاه هم به دلیل از دست دادن پیروزی در بازی خانگی هفته هشتم لیگ برتر و هم بابت هر موضوعی که خاطر تماشاگران عزیز تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم را مکدّر کرد از همه کسانی که دغدغه این تیم را دارند عذرخواهی می‌کند.

وی در پایان اظهار کرد: از همه هواداران همیشه یاور تیم می‌خواهیم همچنان قرص و محکم از تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم در نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور حمایت کنند و در 18 هفته باقی مانده این فصل تک تک بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم را برای اعتلای نام شهر و فوتسال قم حمایت کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcezp8n.jh8wzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما