شنبه ۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 42801
منبع : پایگاه اطلاع رسانی مسجد مقدس جمکران
مدیر روابط عمومی و بین‌الملل مسجد مقدس جمکران خبر داد

برپایی موکب مسجد مقدس جمکران در کنار عمود ۱۰۷۰

قم نيوز : قم نیوز: مدیر روابط عمومی و بین‌الملل مسجد مقدس جمکران گفت: امسال زمینی بالغ بر ۱۵ هزار متر در عمود ۱۰۷۰ برای برپایی موکب در نظر گرفته شد که به حول و قوه الهی در آن خدمات مختلفی را ارائه خواهیم داد.
برپایی موکب مسجد مقدس جمکران در کنار عمود ۱۰۷۰
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام سید مهدی هاشمی‌زاده با اشاره به برپایی موکب مسجد مقدس جمکران برای سومین سال در ایام اربعین اظهار کرد: با توجه به اهدافی که از دو سال پیش ترسیم شده، مهمترین هدف برپایی این موکب وظایفی است که بر عهده ما و تمامی شیعیان قرار داده شده که‌‌ همان شرکت در بزرگ‌ترین رخداد جهانی و معرفی مسجد مقدس جمکران به جهانیان است.

وی ادامه داد: بزرگان ما تأکید می‌کنند که ما باید این پیام را به مردم برسانیم و به آنان ابلاغ کنیم که اربعین بیش از این‌ که امام حسینی باشد امام زمانی است.

مدیر روابط عمومی و بین‌الملل مسجد مقدس جمکران افزود: امسال به لطف خدا و عنایت امام حسین (ع) زمینی بالغ بر 15‌هزار متر در عمود 1070، در کنار مدینةالزائرین امام حسن مجتبی(ع) برای برپایی موکب در نظر گرفته شد که به حول و قوه الهی در آن خدمات مختلفی را ارائه خواهیم داد.

وی درباره هماهنگی‌هایی که برای برپایی‌های این موکب در عراق انجام شده ابراز کرد: طی جلسات، نشست‌ها و گفت‌وگوهایی که با مسؤولین کشور و ستاد مرکزی اربعین ایران، همچنین با مسؤولین کشور عراق و ستاد مرکزی اربعین عراق، با معاونین عتبه امام حسین(ع) و با وزیر وقف شیعه عراق داشتیم همگی بر این موضوع تأکید داشتند همانگونه که در دو سال اخیر حضور موکب جمکران در اربعین حسینی بسیار مفید و موثر واقع شده است امسال ان‌شاء‌الله این حضور اثر بخش خواهد بود.

مدیر روابط عمومی و بین‌الملل مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: جلسات مفصلی را با مسؤولین داخل کشور، اندیشمندان و صاحب نظرانی که صاحب سبک، ایده و نظر بودند همچنین سخنران‌ها و محقق‌های مطرح برگزار کردیم تا بتوانیم آن‌گونه که باید و شاید حق مسجد و وظیفه خودمان را ادا کنیم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcezv8e.jh8w7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما