سه شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب : 26881

ارائه ظرفیت‌های هلال‌احمر در نمایشگاه توانمندی‌های زنان قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون امور داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان قم با اشاره به برپایی نمایشگاه توانمندی‌های زنان استان گفت: بانوان جمعیت هلال‌احمر در این نمایشگاه به ارائه توانمندی‌های خود پرداخته‌اند.
ارائه ظرفیت‌های هلال‌احمر در نمایشگاه توانمندی‌های زنان قم
به گزارش قم نیوز، امیرحسین علی‌مردانی با اشاره به اقدامات جمعیت هلال‌احمر استان در دهه کرامت اظهار کرد: اهدای چهار مورد جهیزیه به نوعروسان نیازمند، انتخابات خانه داوطلب استان و آغاز طرح ارمغان مهر از اقداماتی است که در این دهه صورت خواهد گرفت.

وی به آغاز طرح ارمغان مهر اشاره کرد و گفت: این طرح با هدف تهیه لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان نیازمند توسط خیرین و داوطلبان به اجرا درآمده است.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان قم با اشاره به اجرای این طرح از چهار سال گذشته اضافه کرد: این طرح از ابتدای شهریورماه آغاز شده و تا ۲۰ شهریورماه ادامه دارد.

علی‌مردانی به پنجمین طرح در زمینه روز پزشک اشاره کرد و گفت: همزمان با روز پزشک فعالیت‌هایی در حوزه سلامت توسط جمعیت هلال‌احمر انجام شد.

وی افزود: در این طرح پزشکان در طول سال به صورت داوطلبانه به ویزیت رایگان بیماران می‌پردازند.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان قم به حضور پزشکان در قالب کاروان‌های سلامت اشاره کرد و ادامه داد: این پزشکان با حضور در روستاهای محروم بیماران را به صورت رایگان ویزیت کرده‌اند.

علی‌مردانی ادامه داد: ارجاع بیماران نیازمند به مطب پزشکان در راستای ویزیت رایگان یکی دیگر از خدماتی است که پزشکان در همکاری با جمعیت هلال‌احمر در حوزه سلامت ارائه می‌کنند.

وی به برنامه تجلیل از پزشکان هلال‌احمر اشاره کرد و افزود: سه نفر از پزشکانی که در این حوزه فعالیت داشته‌اند در همایش کشوری تجلیل و قدردانی شدند.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان قم خاطرنشان کرد: قدردانی و تشکر از سه پزشک دیگر که در این زمینه با جمعیت هلال‌احمر همکاری دارند به زودی صورت می‌گیرد.

علی‌مردانی به برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های زنان در استان اشاره کرد و گفت: در این نمایشگاه که به منظور ارائه توانمندی‌های زنان برگزار شده است بانوان داوطلب جمعیت هلال‌احمر توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشته‌اند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از ابتدای شهریورماه آغاز شده و تا یک هفته ادامه دارد، اظهار کرد: گروه‌های مختلف در این نمایشگاه به ارائه توانمندی‌های خود می‌پردازند و جمعیت بانوان هلال‌احمر نیز در این نمایشگاه غرفه‌هایی را به خود اختصاص داده‌اند.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان قم یادآور شد: در این نمایشگاه لوازم پزشکی نیز به صورت امانی به نمایش گذاشته شده است.

علی‌مردانی هدف از ارائه لوازم پزشکی در این نمایشگاه را فرهنگ‌سازی ارائه خدمات به همنوعان نیازمند دانست و تصریح کرد: با انجام این کار مردم با تجهیزات پزشکی آشنا شده و می‌توانند به صورت امانت این تجهیزات را تحویل بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه که در مجتمع امام خمینی جنب گلزار شهدا برپاست از ساعت ۱۷ تا ۲۳ هر روز پذیرای بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcezv8w.jh8pvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما