سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۲۹
کد مطلب : 11841
به منظور فرهنگ‌سازی مصرف آب

طرح داناب در مدارس قم اجرا می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مسئول آموزش راهنمایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم از اجرای طرح داناب در مدارس قم خبر داد.
طرح داناب در مدارس قم اجرا می‌شود
به گزارش قم نیوز، محسن احمد ناطق با اشاره به برگزاری طرح داناب در مدارس قم اظهار داشت: این طرح با مشارکت شرکت آب منطقه‌ای استان قم در مدارس قم اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: در این طرح ۲۱۳ مدرسه راهنمایی استان قم شرکت خواهند داشت و از هر مدرسه سه دانش‌آموز به عنوان ناجی آب انتخاب می‌شود.

مسئول آموزش راهنمایی اداره ‌کل آموزش و پرورش استان قم خاطرنشان کرد: این دانش‌آموزان آموزش‌های لازم را دیده و در مدارس در راستای فرهنگ‌سازی بهینه سازی مصرف آب تلاش می‌کنند.

وی افزود: در این راستا معاونان آموزشی مدارس به عنوان رابطان طرح عمل کرده و با برگزاری مسابقات و تشویق دانش‌آموزان به انجام فعالیت در این زمینه، دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان را نسبت به اهمیت این موضوع آگاه می‌کنند.

ناطق با اشاره به برگزاری همایش طرح داناب در ۲۵ بهمن‌ماه با حضور مسئولان آموزش و پرورش استان قم، مسئولان استانی و کارشناسان شرکت آب منطقه‌ای استان قم اظهار داشت: در این همایش رابطان این طرح دعوت می‌شوند تا در راستای اجرای هر چه بهتر این طرح توجیه شوند.

وی با اشاره به مشکل کم آبی در استان قم خاطرنشان کرد: در قالب این طرح می‌توانیم صرفه‌جویی در مصرف آب را در جامعه فرهنگ‌سازی کنیم چرا که در این طرح سه ضلع خانواده، مدرسه و دانش‌آموز درگیر می‌شوند و هر یک به نوعی می‌توانند تأثیرگذار باشند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcezv8z.jh8zei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما