شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۳
کد مطلب : 21291

تمام استخرهای قم شنا را آموزش می‌دهند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم‌ از فعالیت استخرهای نقاط مختلف قم در زمینه آموزش شنا در سال جدید خبر داد.
تمام استخرهای قم شنا را آموزش می‌دهند
به گزارش قم نیوز، مسعود جمال تصریح کرد: بیش از ۱۵ استخر در قم فعال هستند که در طول سال از علاقمندان به ورزش شاد و مفرح شنا میزبانی می کنند، امکان خوبی که می توان از آن برای رشد و پیشرفت مناسب شنا به خوبی بهره برد.

وی ادامه داد: با در نظر گرفتن وجود ظرفیت غنی و استعدادهایی که در قم فعال هستند، قطعا امسال قوی تر از سال های گذشته تمام امکانات خود را برای توسعه بیش از پیش شنای قم به کار می گیریم تا گام های سریع تری در مسیر تحول شنا قم برداریم.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم اضافه کرد: در درجه اول نگاه ما برگزاری دوره‌های آموزشی برای تمامی نیروهای انسانی مرتبط با هیئت است، زیرا برگزاری دوره های آموزش مربیگری سبب ارتقای دانش مربیان شاغل در شنا شده است.

وی افزود: پیرو برنامه های اجرایی اداره کل ورزش و جوانان استان قم، از آغاز فعالیت در هیئت، امر آموزش در اولویت های فعالیت های این هیئت بوده و امروز شاهد هستیم که دوره‌های مربیگری شنا در سطح درجه سه در هر دو بخش آقایان و بانوان از جمله دوره‌هایی است که برای مربیان شنای قم برگزار شده اند.

جمال عنوان کرد: هدف ما در این دوره‌ها ارتقای سطح دانش مربیان شنای استان بوده است و خوشبختانه تمامی مربیان شاغل در رشته شنای استان قم در این دوره‌ها حضور داشته‌اند و زیر نظر مدرسان فدراسیون شنا آخرین دانش این رشته ورزشی را آموزش دیده اند.

وی در ادامه به برنامه‌های این هیئت در ایام تابستان و اوقات فراغت اشاره و بیان کرد: در بخش اوقات فراغت که توجه به آن از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است، استقبال خوب خانواده‌ ها و شهروندان قمی موجب افزایش فعالیت اعضای هیئت شنا شد.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم افزود: هر ساله شاهد رقابت استعدادهای آینده ساز شنا قم در مسابقات لیگ شنا قم و همچنین جشنواره شنای دانش‌آموزان استان در دو بخش دختران و پسران هستیم و شناگرانی که از این رقابت ها شناسایی کرده ایم به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می کنیم.

وی یاد آور شد: هدف ما این است که ورزش شنای قم را از حالت تفریحی و همگانی به سمت و سوی قهرمانی و مدال آوری سوق بدهیم و در میادین و مسابقات مختلف کشوری اعم از قهرمانی و لیگ باشگاه های کشور شاهد حضور موفق شناگران قم باشیم.
انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcezw8w.jh8zoi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما