دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : 46311
منبع : خبرگزاری فارس
عضو شورای اسلامی شهر قم:

سالانه 70 عابر پیاده در قم کشته می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: هر سال 70 نفر عابر پیاده در تصادفات سطح شهر قم کشته می‌شوند.
سالانه 70 عابر پیاده در قم کشته می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، امیر علی احمدی ظهر امروز در جلسه هم اندیشی شورای شهر در خصوص تصادفات ناشی از عدم وجود روشنایی کافی که در سالن جلسات شورای شهر قم برگزار شد، با اشاره به خسارت تصادفات اظهار کرد: گاهی در تصادفات سرپرست خانواده‌ها کشته می‌شوند که این خسارت‌ها جبران ناپذیر است، یکی از علت‌های تصادفات براساس گزارش پلیس کمبود روشنایی است.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال حل مشکل کمبود روشنایی در معابر شهر قم هستیم تا تصادفات کم شود، هر سال ۷۰ عابر پیاده در تصادفات سطح شهر قم کشته می‌شوند، اکنون در ابتدای تونل غدیر روشنایی کافی وجود ندارد و همین مساله موجب بروز حادثه در این نقطه می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر قم افزود: نباید مردم قربانی اختلافات دستگاه‌های مختلف شوند و باید اختلافات در زمینه روشنایی معابر در قم از بین برود، زمانی که حادثه ای اتفاق می‌افتد، دستگاه‌های مختلف درگیر می‌شوند.

وی با اشاره به وقوع حوادث تصادفات در شهر قم اظهار کرد: باید این تعاملات ادامه داشته باشد تا بتوانیم این نقاط حادثه خیز را از بین ببریم، هزینه‌های انسانی تصادفات قابل جبران نیست.

احمدی در پایان خاطرنشان کرد: دچار مشکلاتی در زمینه پرداخت دیه از سوی شهرداری قم به شهروندان در تصادفات هستیم. اگر هزینه‌ها را در زمینه پیشگیری صرف کنیم بهتر از این است که پول‌های سنگینی را به عنوان دیه پرداخت کنیم.

سعادت طلب عضو شورای اسلامی شهر قم هم در این جلسه تصریح کرد: بحث ایمنی و سلامت مردم یک مساله مهم است، هر دستگاهی در زمینه روشنایی معابر باید به وظیفه خود عمل کند.

صالحی کارشناس معاونت پیشگیری از جرایم دادگستری استان قم در پایان این جلسه خاطرنشان کرد: باید برای تعیین تکلیف مصوبات جلسه بازه زمانی مشخص شود تا برگزاری چنین جلساتی موثر باشد، پیشگیری از بروز تصادفات در شهر قم، پرونده‌های دادگستری این شهر را کاهش می‌دهد.

انتهای پیام / ۱۳۶
https://qomnews.ir/vdcezx8e.jh8pzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما