شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب : 20391
در لیگ فوتبال نوجوانان کشور در قم

افشید قم به نخستین پیروزی خود دست یافت

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال نوجوانان افشید قم در لیگ فوتبال نوجوانان کشور به نخستین پیروزی خود دست یافت.
افشید قم به نخستین پیروزی خود دست یافت
به گزارش قم نیوز، در نخستین مرحله از مسابقات مناطق از لیگ نوجوانان باشگاه‌های کشور در گروه نخست تیم فوتبال افشید قم برابر همشهری خود سفیر گفتمان به پیروزی رسید.

در مسابقات مناطق از لیگ نوجوانان باشگاه‌های کشور که با حضور تیم‌های برگزیده استان‌های سراسر کشور در قالب ۸ گروه برگزار می‌شود تیم‌های حاضر در این مسابقات برای کسب سهمیه صعود به لیگ بر‌تر فوتبال نوجوانان کشور با هم رقابت می‌کنند.

در رقابت های گروه نخست که به میزبانی زمین چمن مصنوعی ورزشگاه جهان پهلوان تختی قم برگزار می‌شود تیم‌های افشید قم، مبنا صنعت قم، استقلال تهران، چیچکلو اسلامشهر و آبی پوشان اراک حضور دارند و برای کسب ۲ سهمیه صعود از این گروه با هم رقابت می‌کنند.

در دومین مسابقه روز نخست این گروه تیم‌های فوتبال افشید قم و سفیر گفتمان قم به مصاف هم رفتند که این مسابقه در پایان با پیروزی یک بر صفر به سود تیم افشید قم خاتمه یافت.

در این مسابقه هر دو تیم در نیمه نخست بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند که در این میان سهم افشید در ایجاد خطر روی دروازه حریف بیشتر بود اما در نیمه دوم، روی غفلت خط دفاعی سفیر گفتمان، دروازه این تیم باز شد تا افشید ۳ امتیاز این مسابقه را به دست آورد.

در ترکیب تیم فوتبال نوجوانان افشید، سعید احمدی، حسن عزیزی، امیرحسین خسروانی، عرفان محمدی منش، محمدحسن صادقی، امین عبدی، محسن خزائی، محمد متین بابا احمدی، ابوالفضل برجی، حسین حیدری، منصور باقری، میلاد الیاسی، امیرحسین توکلیان، رحیم نصرتی، میثم نصیری، حسین شاهی فرد، امیر خلیلی‌زاده، سید امیرحسین حسینی، علی اکبر رضایی، علیرضا زالی و محمد جواد مرادی به عنوان بازیکن حضور دارند.

کادر فنی تیم فوتبال افشید را محمد جعفری به عنوان سرمربی، رسول آریان‌پور به عنوان مربی، مجتبی کنعانی به عنوان کمک مربی، علی ضیایی کیا به عنوان کمک مربی، سید محمدرضا یاسری به عنوان کمک مربی و موسی محمدی به عنوان سرپرست تشکیل می‌دهند.

تیم فوتبال سفیر گفتمان برای نخستین بار در مسابقات فوتبال نوجوانان کشور حضور پیدا می‌کند و برای کسب جواز صعود از این گروه باید در مسابقات آینده مغلوب هیچ یک از حریفان نشود.

قم در شرایطی میزبانی مسابقات فوتبال دسته مناطق نوجوانان را بر عهده گرفته که هفته گذشته نیز میزبانی مسابقات ره سنی جوانان را بر عهده داشت که در ان، تیم‌های اتحاد قم و صبای تهران جواز حضور در مرحله دوم را به دست آوردند.

تیم افشید قم امروز در روز دوم این مسابقات استراحت دارد اما تیم سفیر گفتمان قم از ساعت ۱۵: ۳۰ با تیم آبی پوشان اراک مسابقه می‌دهد.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcezx8w.jh87oi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما