قم نيوز : قم نیوز: دومین جلسه رسمی هیئت امنای ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی، با حضور تولیت مسجد مقدس جمکران و اعضای هیئت امنای ستاد در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.
دومین جلسه ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی در مسجد جمکران برگزار شد‌
به گزارش قم نیوز، دومین جلسه رسمی هیئت امنای ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی، با حضور تولیت مسجد مقدس جمکران و اعضای هیئت امنای ستاد در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

معاون پژوهش مسجد مقدس جمکران در این جلسه با اشاره به طرح اساس نامه ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی در شورای تخصصی حوزوی شورای عالی انقلاب فرهنگی، اظهارداشت: اعضای شورای تخصصی حوزوی شورای عالی انقلاب فرهنگی از تشکیل این ستاد و اساس نامه آن استقبال کردند.

وی افزود: ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی با نظر مثبت اعضای شورای تخصصی، باید نقش بیشتری را به عهده گیرد تا در حوزه جهت‌دهی و هدایت به صورت رسمی نیز صورت گیرد.

تولیت مسجد مقدس جمکران نیز در این جلسه با تاکید بر ضرورت هماهنگی اعضای ستاد در برگزاری باشکوه جشن‌های نیمه شعبان، خاطرنشان کرد: در ایام نیمه شعبان و شب‌های چهارشنبه، مسجد مقدس جمکران از حضور مردم لبریز می‌شود و باید از این فرصت حضور برای افزایش معارف مهدوی استفاده کرد.

حجت الاسلام رحیمیان تاکید کرد: اساسنامه ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی در شورای تخصصی حوزوی شورای عالی انقلاب فرهنگی طرح شد و با استقبال اعضا روبه‌رو شده و نکات مثبتی نیز مطرح شد.

در ادامه این جلسه تغییرات اساس نامه و گزارش کارگروه رسانه که توسط بهرام محمدی‌نیا، رئیس شورای معارف صدا و سیما بیان شد، مورد بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام عبدالرضا ایزدپناه نیز به عنوان نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای نخستین بار در این جلسه شرکت داشت و نکاتی درباره همکاری این وزارتخانه با ستاد هماهنگی بیان کرد.

ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی با حضور بیش از ۴۰ موسسه، سازمان، وزارتخانه و دستگاه اداری و مردم نهاد شکل گرفته است و برای گسترش و تقویت همکاری‌های اعضای ستاد و جهت دهی به فعالیت‌های مهدوی فعالیت می‌کند.

انتهای پیام / ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcezx8x.jh87vi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما