چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۴۷
کد مطلب : 5829
علیپور عنوان کرد:

آماده مصاف با حریفان رقابت های انتخابی تیم ملی هستم

قم نيوز : قم نیوز: کاراته‌کای ملی‌پوش قم گفت: با تمام توان برای موفقیت در پیکارهای انتخابی تیم ملی کاراته شرکت می‌کنم.
آماده مصاف با حریفان رقابت های انتخابی تیم ملی هستم
به گزارش قم نیوز، سعید علیپور   اظهار کرد: در مرحله قبل انتخابی تیم ملی کاراته بزرگسالان کشور موفق به کسب عنوان نخست وزن خود شدم اما یقینا مرحله دوم انتخابی بسیار حساس‌تر و سخت‌تر است و به همین خاطر آماده مصاف با حریفان هستم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه پیکارهای انتخابی درون اردویی تیم ملی کاراته از روز جمعه هجدهم فروردین ماه برگزار می‌شود، کاراته‌کاهای حاضر در این مرحله روز پنجشنبه هفته جاری وزن‌کشی می‌کنند.

کاراته‌کای ملی‌پوش قم افزود: دومین مرحله انتخابی تیم ملی کاراته بزرگسالان در حالی برگزار می‌شود که مرحله قبل انتخابی در اسفندماه به انجام رسید که در این مدت زمان خوبی برای کسب آمادگی بیشتر و همچنین رفع نقاط ضعف خود داشتم.

وی خاطرنشان کرد: تمام کاراته‌کاهای اردونشین باید روز پنجشنبه، ۱۷ فروردین ماه وزن‌کشی کنند و جمعه در سالن کبکانیان با حضور داوران با یکدیگر به رقابت بپردازند تا ترکیب تیم‌های اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان و قهرمانی آسیا انتخاب شود.

فدراسیون کاراته برای مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته رده سنی بزرگسالان کشور، با ارفاق وزن نیز مخالفت کرده است تا این پیکارها بدون ارفاق وزن برگزار شود، ضمن اینکه تمام مدعیان باید روز قبل از مسابقات انتخابی با حضور ناظر فدراسیون وزن‌کشی کنند.

سعید علی‌پور، محمدهادی داوودآبادی و ناصر نجفی سه کاراته‌کای قمی حاضر در مرحله دوم مسابقات تیم ملی کاراته بزرگسالان کشورمان هستند که بعد از موفقیت در مرحله نخست این انتخابی، با تلاش و توان بالا نظر مساعد کادر فنی تیم ملی کاراته را جلب کرده‌اند و امید زیادی دارند که در مسابقات جهانی یا آسیایی ۲۰۱۲ حضور داشته باشند.

کاراته کاهای قمی در حالی حضور در این مرحله از پیکارهای انتخابی تیم ملی کاراته بزرگسالان کشورمان را تجربه می‌کنند که در مرحله قبل سعید علیپور موفق به کسب مقام قهرمانی وزن خود شد و دو کاراته کای دیگر قم یعنی محمد هادی داوود آبادی و ناصر نجفی به مدال‌های نقره و برنز دست یافتند.

علاوه بر سه کاراته‌کای قمی حاضر در دومین مرحله انتخابی تیم ملی کاراته، امیر مهدی‌زاده کاراته‌کای نام آشنای قمی که در سال‌های اخیر حضور مستمری در مسابقات بین‌المللی، آسیایی و جهانی داشته است نیز به اردوی تیم ملی در مرحله نهایی خواهد پیوست.

رقابت‌های کاراته انتخابی تیم ملی بزرگسالان کاراته کشورمان از صبح روز جمعه این هفته یعنی ۱۸ فروردین ماه در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcf.0dtiw6dc1giaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما