شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۲
کد مطلب : 6828
جعفری خبرداد:

بوکسور قمی راهی مسابقات تایلند

قم نيوز : قم نیوز: رییس هیئت بوکس استان قم از انتخاب بوکسور جوان قمی برای شرکت در مسابقات جهانی این رشته در تایلند خبر داد.
بوکسور قمی راهی مسابقات تایلند
به گزارش قم نیوز، محمد جعفری  اظهار کرد: تیم ملی بوکس رده سنی جوانان کشورمان این روزها زیر نظر مربیان خود با جدیت برای کسب بهترین شرایط به منظور شرکت در مسابقات جهانی آماده می‌شود.

وی ادامه داد: بعد از اینکه نفرات برتر بوکس کشور در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان از سوی کادر فنی به تیم‌های این دو رده دعوت شدند، یک دوره رقابت انتخابی درون اردویی برگزار شد تا نفرات برتر برای حضور در اردوی اعزام به مسابقات جهانی انتخاب شوند.

رییس هیئت بوکس استان قم با بیان اینکه قم نیز یک نماینده در تیم ملی دارد، بیان داشت: نماینده قم در تیم ملی بوکس رده سنی جوانان کشورمان محمد مردی است که از چهره‌های خلاق و آینده دار این رشته در بین جوانان قمی محسوب می شود.

وی با بیان اینکه نفرات برگزیده جوانان و نوجوانان در پایان رقابت‌های انتخابی درون اردویی مشخص شدند، ابراز کرد: با برنامه‌ریزی فدراسیون بوکس، در پایان اردوی ۲۰ روزه تیم‌های ملی جوانان و نوجوانان بوکس ایران نفرات برگزیده انتخاب شدند.

جعفری با اشاره به ملی‌پوشان حاضر در ترکیب تیم ملی بوکس رده سنی جوانان، بیان داشت: در این تیم علاوه بر محمد مردی بوکسور جوان قمی، هومن طغانی، صادق جوزی، حسین عزیزی، پرویز کرم الهی، علی پیری، محسن حسنی، سروش امیدی، مجتبی پیری و میلاد روشن زاده نیز حضور دارند.

رییس هیئت بوکس استان قم همچنین به ترکیب چهار نفره تیم ملی بوکس رده سنی نوجوانان اشاره کرد و یاد آور شد: در تیم رده سنی نوجوانان بوکس کشورمان، سجاد صیادی، سجاد نجفی، یزدان احمدی و سیامک یقینی عضویت دارند.

وی در ادامه با اشاره به کیفیت مسابقات درون اردویی جوانان که به منظور شناخت نفرات برتر برگزار شد، تصریح کرد: مسابقات درون اردویی تیم ملی جوانان با انجام ۹ مسابقه انجام پذیرفت که در پایان این مسابقات طغانی، رسول زاده، مردی، کنعانی، عزیزی، پیری، حسنی، امیری و روشن زاده موفق شدند حریفان خود را شکست دهند.

جعفری عنوان داشت: با همت مسوولان فدراسیون مدتی است که اردوی تیم ملی جوانان با حضور ۲۵ بوکسور آغاز شده است و هدف از این اردو رسیدن به ترکیب اصلی براتی حضور قدرتمندانه در مسابقات جهانی تایلند است.

وی ادامه داد: این مسابقات از ۲۴ مهرماه تا هفتم آبان در کشور تایلند برگزار خواهد شد که خوشبختانه فدراسیون به موقع وارد عمل شده است تا بتواند با فرصت کافی برنامه‌ریزی کرده و با بهترین تیم راهی مسابقات جهانی شود.

رییس هیئت بوکس استان قم ادامه داد: تا مسابقات جهانی تایلند شش مرحله اردو و مسابقات مختلف برای تیم ملی جوانان پیش بینی شده است، ضمن اینکه در ماه‌های تیر و مرداد مسابقات قهرمانی کشور را در پیش رو داریم و بعد از این مسابقات نفرات جدیدی به اردوی تیم ملی بوکس جوانان ایران دعوت خواهند شد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcf.0dviw6dccgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما