شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۴۲
کد مطلب : 4299
با حضور صاحب‌نظران هنر آمریکا و انگلستان برگزار شد؛

هم‌اندیشی هالیوود و بیداری جهانی در قم

قم نيوز : قم نیوز: هم‌اندیشی هالیوود و بیداری جهانی با حضور برخی صاحب‌نظران هنر آمریکایی و انگلیسی در قم برگزار شد.
هم‌اندیشی هالیوود و بیداری جهانی در قم
به گزارش قم نیوز، هم‌اندیشی هالیوود و بیداری جهانی پیش از ظهر امروز با حضور "شان استون" فرزند الیور استون فیلمبردار و تولیدکننده فیلم، اسکات جانی فرانک فعال آمریکایی و منتقد سیاست‌های هالیوود و ملیسا کارتر نویسنده و کارگردان انگلیسی در سالن آمفی‌تئاتر دانشکده صدا و سیمای قم برگزار شد.

بهرام حیدری، کارگردان ایرانی در این مراسم ظرفیت هنر سینما در ایران را وسیع دانست و عنوان کرد: از نظر هنر سینما نتوانستیم جایگاه و مقام خود را در جهان پیدا کنیم، به همین دلیل فیلم‌های ما پخش نمی‌شود.

وی تصریح کرد: فیلم‌های عاشورایی و محرم حاکی از ظرفیت هنر ایران است که باید مطابق با استانداردهای جهانی برای عرضه تولید شود.

در ادامه، فیلمبردار و تولیدکننده فیلم آمریکایی نیز بیان داشت: چهره‌ای که از ایران در فیلم‌های آمریکایی نشان می‌دهند به طور کامل منفی بوده و آمریکایی‌ها به طور کامل با شخصیت‌های فرهنگی ایران آشنا نیستند.

شان کریستوفر استون تصریح کرد: آمریکا به جای جنگ با ایران باید از راه صلح و عدالت ورود پیدا کند.

منتقد سیاست‌های سینمای هالیوود حضور در ایران و تولید فیلم‌های اسلامی با رویکرد هنری را به عنوان سکوی پرتاب ذکر کرد و افزود: فیلم‌های ایرانی در مکان‌هایی، توجهاتی را جذب می‌کند و من از این امر خرسند و خشنودم.

اسکات جانی فرانک نیز در سخنانی از حضور در ایران به عنوان فرصت طلایی احساس خرسندی کرد و ابراز داشت: امیدوارم با تولیدات هنری در فرهنگ ایرانی شریک شوم.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcf.1djiw6d01giaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما