يکشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۸:۲۲
کد مطلب : 3489
حجت الاسلام میرمومنی:

قیام 19 دی مردم قم پیروزی 22 بهمن را در پی داشت

قم نيوز : قم نیوز: امام جمعه شهر کهک عنوان کرد: قیام 19 دیماه مردم قم موجب پیروزی 22 بهمن و نابودی حکومت دو هزار و 500 ساله طاغوت شد.
قیام 19 دی مردم قم پیروزی 22 بهمن را در پی داشت
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام سیدحسین میرمومنی در جلسه شورای اداری بخش کهک که ظهر یکشنبه در سالن اجتماعات بخشداری کهک برگزار شد، با بیان اینکه ۱۹ دی ماه سال ۵۶ همانند برگ زرین دیگری در کتاب پرافتخار انقلاب اسلامی به ثبت رسیده، افزود: مردم متدین قم در همه حال پشتیبان ولایت فقیه و جمهوری اسلامی ایران بوده و ثابت کرده اند، اگر لحظه‌ای این انقلاب احساس خطر کند تا آخرین قطره خون از آرمانهای انقلاب دفاع خواهند کرد.

وی اظهار داشت: روز نوزدهم دی یاد آور حماسه بزرگ و باشکوهی در تاریخ انقلاب اسلامی است که قیام این روز پیروزی بیست و دو بهمن و نابودی حکومت دو هزار و پانصد ساله طاغوت را در پی داشت.

مردم قم همواره پشتیبان ولایت فقیه هستند
امام جمعه کهک عنوان کرد: قیام نوزدهم دی را باید نقطه عطفی در تاریخ نهضت اسلامی دانست زیرا پس از آن امواج انقلاب اسلامی شدت گرفت و به سرنگونی رژیم پهلوی انجامید.

حجت الاسلام میرمومنی در پایان افزود: شهر مقدس قم در تاریخ انقلاب همواره به عنوان پایگاه اصلی و سازمان دهنده قیام و مبارزه علیه نظام ستم شاهی به شمار می‌رفته و مردم این شهر مقدس همواره در راستای اهداف و آرمان های امام خمینی(ره) حرکت کرده و پشتیبان ولایت فقیه و انقلاب اسلامی هستند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcf.cdmiw6dj1giaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما