يکشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب : 5487
شهردار منطقه یک قم خبر داد:

ارائه خدمات از راه دور در شهرداری منطقه یک قم

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه یک قم گفت: سیستم ارائه خدمت از راه دور را در شهرداری منطقه یک راه‌اندازی خواهیم کرد تا مردم از داخل خانه بتوانند امور مربوط به شهرداری را پیگیری کنند.
ارائه خدمات از راه دور در شهرداری منطقه یک قم
به گزارش قم نیوز، اکبر قلیچ امروز با اشاره به برنامه‌های شهرداری منطقه یک در خصوص ارائه خدمات به مردم اظهار کرد: تلاش داریم تا نسبت به تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت مردم اهتمام لازم را داشته باشیم و در این زمینه نیز از طریق تماس‌های مردمی که با سامانه ۱۳۷ شهرداری قم برقرار می‌شود، مشخص شده است که به موفقیت دست یافته‌ایم.

وی با اشاره به موثر بودن رضایت مردم در ارتقا میزان درآمدهای شهرداری در منطقه یک قم تصریح کرد: در بهمن ماه میزان درآمدهای شهرداری منطقه یک نسبت به دی ماه ۲۱۱ درصد افزایش یافته است.

شهردار منطقه یک قم ارتقا سیستم‌های نظارتی در این منطقه از قم را مورد توجه قرار داد و افزود: برگزاری بازدیدها و نظارت‌های روزانه از روند فعالیت‌ها و برقراری تماس با مراجعه کنندگان و جویا شدن وضعیت و نحوه رسیدگی به کار آنها در شهرداری موجب شده است که شاهد ارتقا سطح و کیفیت ارائه خدمات در این منطقه باشیم.

وی از شبانه‌روزی شدن سیستم پاسخگویی به مردم خبر داد و تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در شهرداری منطقه یک قم راه‌اندازی سیستم نوبت دهی بوده است و تلاش داریم که سیستم ارائه خدمت از راه دور را نیز راه‌اندازی کنیم تا مردم از داخل خانه بتوانند امور مربوط به شهرداری را پیگیری کنند.

قلیچ با اشاره به پروژه‌های در دست اجرا در منطقه یک شهرداری قم گفت: محوطه سازی بقعه شیخ اباصلت در دروازه ری، بستر سازی و روکش آسفالت بستر رودخانه، تخریب دیوار و اجرای محوطه سازی نبش میدان معلم و... از جمله این پروژه‌ها است.

شایان ذکر است بستر سازی و روکش آسفالت بستر رودخانه از مهم‌ترین اقدامات این شهرداری در آستانه سال نو به شمار می‌رود و قطعا رضایت خاطر شهروندان و زائرانی که برای عزیمت به حرم حضرت معصومه(س) از این مسیر تردد می‌کنند را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcf.cdtiw6djegiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما