يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۵۴
کد مطلب : 6684

برگزاری برنامه های متنوعی در هفته زن

قم نيوز : قم نیوز: مشاور استاندار و مدیركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قم گفت: كمیته ستاد بزرگداشت مقام زن در قم همزمان با ایام ولادت حضرت زهرا(س)و هفته زن، برنامه های متنوعی اجرا می كند.
برگزاری برنامه های متنوعی در هفته زن
به گزارش قم نیوز، معصومه ظهیری در حاشیه جشن میلاد كوثر گفت: در هفته زن، كمیته ستاد بزرگداشت مقام زن و روز مادر استان قم با مشاركت همه ادارات و نهادهای استان و تعامل اداره كل امور بانوان و خانواده استانداری با عنوان قرار دادن  فاطمه برترین الگوی نسل ها در همه عصرها برنامه های متنوعی را ارایه می كند.

وی افزود: اداره كل امور بانوان و خانواده استانداری قم در راستای حمایت و نظارت بر مسائل زنان و خانواده و اجرای برنامه های كوتاه مدت و بلند مدت و اجرای سیاست های برنامه های پنجم توسعه و ارایه الگوی زن ایرانی و اسلامی قدم برمی دارد.

وی ادامه داد: این اداره در تلاش است تا با برگزاری نشست های تخصصی و همایش هایی برای بانوان در جوار كریمه اهل بیت(ع) حضرت معصومه(س)، این بانو و امامان معصوم را به عنوان الگویی برای همه معرفی كند.

وی، برپایی ایستگاه شادمانی، نمایشگاه كتاب، برگزاری مسابقه كتابخوانی، برگزاری كارگاه پیشگیری از سوء تغذیه ی كودكان، سمینار آموزش بهداشتی و روانی، ارایه دوره های آموزشی مهارت های زندگی، پیاده روی خانوادگی، تجلیل از زنان نمونه، اردوهای تفریحی، جشن كاركنان دستگاه های اداری و جشن ازدواج ۱۱۰ زوج را از مهم ترین برنامه های هفته زن برشمرد.

ایام هفته زن از ۲۳ تا ۲۹ اردیبهشت ماه به ترتیب با عنوان زن و ارزش های اسلامی، بصیرت، تحكیم بنیاد خانواده، ولایت مداری، حمایت از كار و تولید ملی، مشاركت اجتماعی، جهاد و فرهنگ و امنیت نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcf.cdviw6dvjgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما