سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۴۴
کد مطلب : 6774

کشف بیش از ۱۶۰ کیلوگرم مواد مخدر

قم نيوز : قم نیوز: کشف بیش از ۱۶۰ کیلوگرم مواد مخدر، دستگیری سارقان و کشف طلاجات مسروقه، کارآگاه قلابی در تور پلیس و کشف تندیس رب نور از عناوین اخبار انتظامی قم است.
کشف بیش از ۱۶۰ کیلوگرم مواد مخدر
به گزارش قم نیوز، رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم اظهار داشت: در پیگیری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم بر روی عناصر اصلی یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر استان‌های جنوبی و پس از حصول اطمینان از فعالیت باند مذکور در استان قم ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام یک عملیات ویژه غافلگیرانه ضمن دستگیری قاچاقچی مورد نظر مقدار بیش از ۸۶ کیلوگرم حشیش را کشف و ضبط کرد.

سرهنگ منوچهر طالبی عنوان کرد: در اقدام دیگری، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی به عمل آمده از خودروی موصوف بیش از ۸۰ کیلوگرم حشیش کشف و ضبط و راننده خودرو نیز دستگیر شد.

دستگیری سارقان و کشف طلاجات مسروقه
ماموران کلانتری ۱۱ در پی دریافت شکایتی مبنی بر سرقت طلاجات از قبیل زنجیر، دستبند، پلاک تمثال خرس طلا، سکه طلا و مقادیری پول نقد تحقیقات خود را در جهت شناسایی سارق و کشف اموال مسروقه آغاز کردند.

ماموران با همکاری مالباخته، ۲ نفر معتاد سابقه دار را که ساکن یکی از شهرهای مجاور بودند شناسایی و دستگیر کردند که نامبردگان جهت تحقیقات تکمیلی تحویل پلیس آگاهی استان داده شدند.

کارآگاهان با جمع آوری ادله و مدارک به تحقیق از سارقان پرداختند که علاوه بر سرقت‌های موصوف به ۲ فقره سرقت از منزل نیز اعتراف کردند.

کارآگاه قلابی در تور پلیس
رییس پلیس آگاهی استان قم اظهار داشت: ماموران انتظامی قم در حین گشت زنی در سطح شهر به فردی مسن ملبس به لباس نیروی انتظامی با درجه سروانی مظنون شده و از وی تحقیق به عمل آوردند که وی خود را مامور یکی از کلانتری‌های تهران معرفی کرد.

سرهنگ سید جعفر حسینی ادامه داد: با عنایت به اینکه مامور موصوف فاقد هر گونه مدارک شناسایی بود برای تحقیق بیشتر به اداره آگاهی استان انتقال داده شد.

وی افزود: در تحقیقات کارآگاهان هویت اصلی متهم که اهل و ساکن یکی از شهرهای شمال کشور بود به همراه ۱۵ فقره کیفری مشخص شد.

حسینی ادامه داد: متهم با مشخص شدن هویت و سوابق متعددش، به ناچار لب به اعتراف گشود و به هشت فقره اخاذی از شهروندان تهرانی در پوشش مامور نیروی انتظامی اعتراف کرد.

وی اضافه کرد: متهم علت اخاذی‌های خود را ساده لوحی برخی از شهروندان در مراجعه به وی جهت حل مشکلات انتظامی عنوان کرد که از مالباختگان به علت ترخیص موتورسیکلت، حذف خلافی خودرو، آزادی از زندان، حل اختلاف و ترخیص از بیمارستان مبالغ قابل توجهی وجه نقد اخاذی کرده است.

رییس پلیس آگاهی استان قم در پایان از شهروندان خواست در صورت برخورد با افرادی که به ازاء دریافت پول به شما وعده تامین شغل، ‌کارت پایان خدمت یا معافیت، گذرنامه، ویزا، گواهینامه و حل مشکلات انتظامی می‌دهند هوشیار باشند.

کشف شی عتیقه
ماموران یگان امداد استان قم حین گشت زنی در سطح شهر به یک نفر مرد و یک نفر زن مشکوک و به بازرسی آن‌ها پرداختند.

ماموران در بازرسی از وسائل متهمان موفق شدند چهار عدد سکه قدیمی، یک عدد مجسمه تندیس رب نور متعلق به قرن ۷ و ۸ قبل از میلاد و مقادیری مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcf.edviw6dejgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما