دوشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب : 7944
در وزن منهای 71 کیلو گرم انجام شد؛

کسب مقام دوم کیک بوکسینگ قهرمانی جهان

قم نيوز : قم نیوز: تنها نماینده قم در مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی جهان با کسب مقام دوم و نشان نقره این پیکارها به کار خود پایان داد.
کسب مقام دوم کیک بوکسینگ قهرمانی جهان
به گزارش قم نیوز، محمدجواد صادق یکی از ورزشکاران برجسته و شاخص هیئت ورزش‌های رزمی استان قم است که در سال‌های اخیر در رقابت‌های گوناگون داخلی و خارجی موفقیت‌های ارزنده‌ای به دست آورده است.

این ورزشکار ارزنده بعد از پشت سر گذاشتن تمرینات سخت و طاقت‌فرسا به صورت شخصی و همچنین در قالب اردوها و برنامه‌های آماده‌سازی تیم کیک بوکسینگ اعزامی به رقابت‌های جهانی این رشته، مزد تلاش خود را با کسب مدال نقره جهان به دست آورد.

صادق که همراه با سایر ملی‌پوشان کیک بوکسینگ کشورمان راهی رقابت‌های کیک بوکسینگ قهرمانی جهان در کشور یونان شده بود، در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها تنها در دیدار نهایی کم آورد و به مدال نقره بسنده کرد.

در حالی که در پایان جدال مدعیان شرکت‌کننده از کشورهای مختلف مدعی در رقابت‌های جهانی کیک بوکسینگ در کشور یونان، شش مدال طلا، یک نقره و یک برنز دستاورد ملی‌پوشان کشورمان بود، محمدجواد صادق به مقام نایب قهرمانی دست یافت.

در پایان سومین روز از رقابت‌های جهانی کیک بوکسینگ که در شهر تسالونیکی کشور یونان برگزار شد، پرونده تیم ملی کشورمان با کسب هشت مدال در حالی بسته شد که تنها نماینده کیک بوکسینگ قم در این رقابت‌ها حضور درخشانی داشت و قم را صاحب نخستین نشان جهانی ورزش‌های رزمی در سال ۱۳۹۱ کرد.

در روز دوم از رقابت‌های جهانی کیک بوکسینگ در یونان، محمدجواد صادق بعد از حضور مقتدرانه در مقابل حریفان خود، در جدال برای کسب عنوان قهرمانی در دیدار نهایی در مقابل حریفی از یونان میزبان رقابت‌ها قرار گرفت.

صادق در این رقابت همچون سایر مبارزات خود، نمایش دیدنی و قدرتمندی داشت و بارها در آستانه کسب برتری در مقابل حریفان یونانی که از شانس میزبانی و حمایت تماشاگران خودی بهره می‌برد، قرار گرفت اما در دیدار نهایی وزن منهای ۷۱ کیلوگرم مغلوب رقیب یونانی شد و به مدال نقره راضی شد.

پیکارهای کیک بوکسینگ قهرمانی جهان در کشور یونان در پایان جدال برترین‌های دنیا در حالی برترین‌های خود را شناخت که تیم کشورمان در اوزان منهای ۷۰، ۷۱، ۷۵، ۸۵ موفق به کسب مدال این دوره از رقابت‌ها شد.

مدال نقره محمدجواد صادق در پیکارهای کیک بوکسینگ قهرمانی جهان در کشور یونان علاوه بر اینکه قم را به یکی از ارزشمندترین مدال‌های ورزش رزمی قم در سال ۱۳۹۱ رساند این هیئت در سال‌های اخیر همواره یکی از پر مدال‌ترین ورزش‌های قم در میادین داخلی و برون مرزی بوده است.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcf.jdeiw6d1jgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما