يکشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۲۸
کد مطلب : 3641
توسط انتشارات مسجد جمکران صورت گرفت؛

چاپ 22 جلد از آثار آیت‌الله صافی گلپایگانی

قم نيوز : قم نیوز: بیش از 22 جلد از آثار آیت الله صافی گلپایگانی توسط انتشارات مسجد مقدس جمکران چاپ و در دومین نمایشگاه کتاب حوزه عرضه شده است.
چاپ 22 جلد از آثار آیت‌الله صافی گلپایگانی
به گزارش قم نیوز، انتشارات مسجد مقدس جمکران اقدام به برپایی غرفه‌ای با بیش از ۴۰۰ عنوان کتاب در دومین نمایشگاه کتاب حوزه کرده است.

کتاب‌های عرضه شده توسط این ناشر در نمایشگاه کتاب حوزه شامل آثاری از مراجع عظام تقلید و اساتید حوزه علمیه در عرصه‌های گوناگون علوم حوزوی و دینی بوده و طیف وسیعی از مخاطبین را پوشش می‌دهد.

یکی از آثار شاخص ارائه شده توسط انتشارات مسجد مقدس جمکران در این نمایشگاه، ۲۲ جلد از کتاب‌های آیت الله صافی گلپایگانی از مراجع عظام تقلید است که به گفته مسئولین غرفه، در آینده نزدیک به بیش از ۴۰ جلد خواهد رسید.

دیوان اشعار پدر آیت الله صافی گلپایگانی نیز از دیگر آثاری است که توسط انتشارات مسجد مقدس جمکران نسبت به نشر آن اقدام شده است ضمن اینکه دوره هشت جلدی پرسمان دینی از جمله آثاری است که دارای مخاطب عام بوده و بسیاری از مردم به ویژه جوانان نسبت به تهیه آن تمایل دارند.

در میان کتاب‌های ارزشمند و فاخر این غرفه می‌توان به تلخیص آیت الله استادی از "اسرار الصلواة" اشاره کرد که با توجه به نسخه‌های قدیمی و خطی به چاپ رسیده است.

دومین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه تا ۲۷ دی ماه در محل مجتمع امام خمینی قم پذیرای عموم بازدید کنندگان است.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcf.jdmiw6dvygiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما