سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : 6143
با حضور مسوولین منطقه 5 صورت گرفت؛

برنامه ریزی برای جشن نیمه شعبان

قم نيوز : قم نیوز: نخستین جلسه ستاد بزرگداشت نیمه شعبان با بررسی جنبه‌های مختلف فنی و عمرانی‏، مالی، خدماتی و برنامه‌های فرهنگی این مراسم با حضور مسوولین و دست اندارکاران در منطقه پنج شهرداری قم برگزار شد.
برنامه ریزی برای جشن نیمه شعبان
به گزارش قم نیوز، شهردار منطقه پنج قم در این جلسه اظهار داشت: برگزاری جشن‌های ایام شعبانیه به‌ویژه میلاد حضرت ولی عصر  بزرگ‌ترین و یکی از مهم‌ترین مناسبت‌ها در شهر قم است.

وی افزود: به همین دلیل وظایف و فعالیت‌ها به نسبت بزرگ‌تر و سنگین‌تر خواهد بود و می‌طلبد که از قبل در این خصوص برنامه ریزی کرده و وظایف کاملا مشخص شود.

سید جمال حسینی تجربه سال‌های قبل را بسیار با ارزش خواند و بیان کرد: مراسم امسال باید با تکیه بر تجربیات سال‌های قبل و امکانات استانی برنامه ریزی شود.

وی تصریح کرد: در این خصوص در شهرداری قم نیز ستادی به همین منظور تشکیل شده است و اطلاعاتی به صورت میدانی و تجربی نیز جمع آوری شده است که در این زمینه می‌توان به موارد ترافیکی، امور گمشدگان، فعالیت‌های خدماتی، مرمت و بازسازی آسفالت، آماده سازی پارکینگ‌های مورد نیاز و ایجاد ستادهای اطلاع رسانی اشاره کرد.

در ادامه این جلسه مسوولین و کارشناسان شهرداری منطقه پنج با بررسی مشکلات و تجربیات سال‌های گذشته به آسیب شناسی کمبودها و ارائه راه حل‌ها، طرح‌ها و ایده‌های جدید پرداخت.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcf.jdviw6dymgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما