يکشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب : 7935
معصومی عنوان کرد:

بهترین راهكار كاهش ترافیك

قم نيوز : قم نیوز: معاون حمل و نقل و ترافیك شهرداری قم گفت: توسعه حمل و نقل عمومی بهترین راهكار برای كاهش ترافیك است و در این زمینه نیاز به كار فرهنگی داریم.
بهترین راهكار كاهش ترافیك
به گزارش قم نیوز، مسیح الله معصومی در مراسم افتتاح پروژه پل و زیرگذر بلوار محمد امین(ص) اظهارداشت: ورود بیش از اندازه وسایل نقلیه موتوری به محدوده شهرها بزرگترین مشكل امروز كلان شهر ها است و در این زمینه باید فرهنگ استفاده از وسایل نقلیه عمومی را در مردم تقویت كنیم.

وی ابرازداشت: معاونت حمل و نقل و ترافیك شهرداری قم به منظور حل مشكلات ترافیكی شهروندان برنامه هایی چون توسعه وسایل نقلیه عمومی و اصلاح وتعریض جاده را در برنامه خود قرار داده است.

وی گفت: هم اكنون به منظور روان سازی ترافیك شهری قم پروژه هایی چون احداث پل های جمهوری، یادگارامام(ره)، میثم و ۷۲ تن را در دستور كار داریم تا بتوانیم خدمت مناسبی به مردم قم و زائران كریمه اهل بیت (ع) داشته باشیم.

معصومی افزود: با توجه به عمر ۵۰ ساله پل روگذر بلوار محمد امین (ص) انجام پروژه زیرگذر این پل بسیار دشوار بود اما توانستیم در زمانی ۴۵ روزه این پروژه را به اتمام برسانیم.

به منظور ایجاد پروژه پل و زیرگذر بلوار محمد امین(ص) ۲۵ میلیارد و پانصد میلیون تومان هزینه شده است و با افتتاح آن بار ترافیكی میدان جانبازان، بلوار محمد امین(ص)، بلوار جمهوری اسلامی، خیابان ساحلی و خیابان شهید فاطمی كاهش می یابد.

در طرح زیباسازی روگذر پل بلوار محمد امین(ص) نیز یك هزار و ۸۰۰متر مربع موزائیك فرش شده است و ۴۰۰ عدد چراغ روشنایی و ۷۴ عدد گل نما نصب شده است.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcf.mdeiw6d1tgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما