شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۵۱
کد مطلب : 1535
تا پایان سال 91؛

364 واحد مسکن در شهر جعفریه به بهره‌برداری می‌رسد

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم از اتمام ساخت 364 واحد مسکونی در قالب مسکن مهر و 99 ساله تا پایان سال 91 خبر داد.
364 واحد مسکن در شهر جعفریه به بهره‌برداری می‌رسد
به گزارش قم نیوز، غلامحسین خانی اظهار داشت: ساخت ۳۶۴ واحد مسکونی در قالب مسکن مهر و ۹۹ ساله از سال گذشته آغاز شده است و قسمتی از این واحدها در سال جاری و قسمتی دیگر نیز تا پایان سال ۹۱ به اتمام خواهد رسید.

وی ابراز داشت: در حال حاضر ساخت این واحدهای مسکونی ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و این پروژه به قائم مقامی اداره کل مسکن و شهرسازی در حال اجرا است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم گفت: در شهر جعفریه در قالب مسکن مهر ۲۷۰ فقره تسهیلات بانکی به متقاضیان خود مالک پرداخت شده است و تا کنون ساخت ۱۳۰ واحد مسکونی پایان یافته است و ساخت مابقی واحدهای مسکونی تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید.

خانی ادامه داد: ساخت چهار واحد دهیاری در چهار روستای استان قم با تأمین اعتبار از اعتبارات تملک دارایی استان آغاز شده است و ساخت این دهیاری ۵۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و تا پایان سال جاری به طور کامل به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم افزود: ایستگاه آتش نشانی نیز در روستای پاچیان با تأمین اعتبار از محل مصوبات سفر سال گذشته استاندار به بخش جعفرآباد توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم احداث شده است.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcf.mdyiw6dttgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما