سه شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۰۵
کد مطلب : 2859
در وزن منهای 57؛

رزمی‌کار قمی قهرمان کیک بوکسینگ بین‌المللی کره جنوبی شد

قم نيوز : قم نیوز: رزمی‌کار قمی موفق به کسب مقام قهرمانی و نشان طلای رقابت‌های بین المللی کیک بوکسینگ کره جنوبی شد.
رزمی‌کار قمی قهرمان کیک بوکسینگ بین‌المللی کره جنوبی شد
به گزارش قم نیوز، موفقیت‌های ورزشکاران رزمی‌کار قمی در رقابت‌های برون‌ مرزی برای چندمین بار متوالی در سال جاری ادامه یافت و طی آن قهرمان ارزنده ‌ای از رشته کیک بوکسینگ موفق به کسب مدال طلا و مقام قهرمانی پیکارهای بین‌المللی کره جنوبی شد.

در واقع این رقابت‌ها در سبک کیک بوکسینگ فول کنتاکت با شرکت ورزشکاران کشورهای مختلف به میزبانی کره جنوبی در شهر بوسان این کشور برگزار شد و طی آن علی قادری مقام قهرمانی و نشان طلای این پیکارها را به خود اختصاص داد.

ورزشکار ارزنده رشته فول کنتاکت کیک بوکسینگ استان قم همراه با تیم اعزامی کشورمان در وزن منهای ۵۷ کیلوگرم به رقابت پرداخت که در پایان با عبور از سد تمامی رقبای شرکت کننده در این پیکارها رتبه نخست را از آن خود کرد.

قادری در راه کسب مقام قهرمانی و نشان طلای پیکارهای بین المللی فول کنتاکت کیک بوکسینگ کره جنوبی موفق به شکست رقبای خود از کشورهای مالزی و کره جنوبی میزبان رقابت‌ها شد تا با افتخار همراه با مقام قهرمانی به میهن باز گردد.

این ورزشکار در قالب تیم ۶ نفره اعزامی فول کنتاکت کیک بوکسینگ کشورمان در مسابقات بین المللی کره جنوبی حضور یافته بود که ابوالقاسم افشاری‌مهر نیز به عنوان مربی این ورزشکار ارزنده را در این پیکارها همراهی می‌کرد.

البته نکته قابل توجه این است که افشاری‌مهر مربی بومی ورزش‌های رزمی استان قم به عنوان مربی همراه با تیم ملی فول کنتاکت کیک بوکسینگ کشورمان در این رقابت‌ها حضور یافته بود و نقش ارزنده‌ای در هدایت ملی پوشان برای موفقیت در این رقابت‌ها داشت.

این در حالی است که جعفر عرفانیان‌خواه رئیس سبک فول کنتاکت کیک بوکسینگ کشورمان به عنوان سرمربی این تیم را در رقابت‌های بین المللی کره جنوبی همراه می‌کرد تا ورزشکاران اعزامی با کسب افتخار به کار خود در این رقابت‌ها پایان دهند.

اوج موفقیت تیم اعزامی فول کنتاکت کیک بوکسینگ کشورمان به این دوره از پیکارها، کسب عنوان قهرمانی بخش تیمی رقابت‌های بین المللی کره جنوبی بود که با کسب پنج مدال طلا و بالاتر از تیم‌ میزبان یعنی کره جنوبی حاصل شد.

علاوه بر رزمی‌کاران سبک فول کنتاکت کیک بوکسینگ کشورمان در این مسابقات ورزشکارانی از کشورهای کره جنوبی، مالزی، تایلند، ژاپن و چند کشور مطرح دیگر این رشته حضور داشتند که قهرمانی تیم کشورمان در این دوره رقم خورد.

گفتنی است: سبک فول کنتاکت کیک بوکسینگ یکی از رشته زیر مجموعه فدراسیون ورزش‌های رزمی است که از حدود ۱۰ سال گذشته در قم فعال است و استعدادهای بسیار خوبی را در قالب رقابت‌های قهرمانی کشور و برون مرزی معرفی کرده است، ضمن اینکه این سبک همه ساله یک نماینده از استان قم در تیم ملی اعزامی به رقابت‌های مختلف برون مرزی داشته است.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcf.td0iw6dc1giaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما