دوشنبه ۷ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۴۶
کد مطلب : 2057

ازدواج مهدوی در شماره جدید ساعت صفر منتشر شد

قم نيوز : قم نیوز: شماره چهاردهم نشریه فرهنگی، اجتماعی "ساعت صفر" به چاپ رسید.
ازدواج مهدوی در شماره جدید ساعت صفر منتشر شد
به گزارش قم نیوز، خاطرات بازیگران و کارگردانان از سفر حج با عنوان "حج ابراهیمی، حج مهدوی" یکی از مطالبی است که در این شماره نشریه به چاپ رسیده است که به بیان خاطرات سفر حج بازیگرانی همچون مهران رجبی، رضا توکلی، محمد صالح علاء و کارگردانانی همچون علیرضا رییسیان، و حمید بهمنی پرداخته است.

از دیگر مطالبی که در این شماره نشریه "ساعت صفر" به چشم می خورد مطالبی با عناوینی همچون "پرونده ازدواج" گفت و گویی با حجت الاسلام حسینی درباره ویژه گی های ازدواج مهدوی، "بوی مهدویت در رادیو معارف" و "تسخیر لانه ظلم و جور " می باشد.

"پرونده ویژه غدیر" همچنین از مطالب این نشریه است که به مناسبت عید سعید غدیر به چاپ رسیده است که حاوی مطالب و گفتارهایی همچون "بازتاب واقعه غدیر در ادبیات فارسی" و "غدیر برگ برنده سینمای ایران" و گفت و گویی با نویسنده کتاب "دومین غدیر" می باشد.

در گفت و گویی که با حجت الاسلام سید جعفر موسوی نسب نویسنده کتاب "دومین غدیر" در پروند ویژه غدیر نشریه ساعت صفر به چاپ رسیده است می خوانیم: نهم ربیع الاول روز تجلی حاکمیت مستضعفان بر جهان و روز نوید دهنده شکست و زبونی نمرودیان و فراعنه تاریخ است. روزی است که پیام رسان، بهار ظهوری را نوید می دهد که گل های بهار زندگی همچون عدل، قسط، حجت، عشق، صفا، صمیمیت، گذشت، ایثار، صبر، و مقاومت در آن می شکفد.

شایان ذکر است، مجله "ساعت صفر" ویژه جوانان به صاحب امتیازی موسسه آینده روشن (پژوهشکده مهدویت) و به مدیر مسئولی سید مسعود پورسید آقایی و سردبیری سید علی پورطباطبائی به چاپ می رسد.

علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تماس ۰۲۵۱۷۸۴۰۹۰۲ تماس و یا به وب سایت www.zerotime.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcf.td0iw6dxegiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما