چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۴۶
کد مطلب : 9951
در بازی امروز ایران و ازبکستان صورت می‌گیرد

حضور ۷۰ روحانی مبلغ برای مشاوره با جوانان در ورزشگاه آزادی

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل دفتر امور فرهنگی و تربیتی وزارت ورزش و جوانان از حضور ۷۰ روحانی مبلغ برای مشاوره با جوانان در ورزشگاه آزادی برای بازی امروز ایران و ازبکستان خبر داد.
حضور ۷۰ روحانی مبلغ برای مشاوره با جوانان در ورزشگاه آزادی
یه گزارش قم نیوز، علی فرهادی گفت: برای اشاعه و توسعه معنوی فضای ورزشگاه‌ها، امروز بیش از ۷۰ مبلغ روحانی که متخصص در امور مشاوره هستند، برای پر کردن اوقات حضور جوانان در ورزشگاه آزادی به بهترین شکل با جوانان به گفت‌وگو، مذاکره، پرسش و پاسخ و مشاوره می‌پردازند.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه‌ای که وزارت ورزش و جوانان با حوزه علمیه قم داشته است، اظهار کرد:در راستای این تفاهم‌نامه روحانیون مبلغ در دو بازی دیگر نیز در ورزشگاه آزادی حضور داشته اند که در بازی پرسپولیس و استقلال ۲۵ روحانی ودر بازی ایران و کره‌ی جنوبی نیز ۵۰ روحانی در ورزشگاه آزادی حضور داشتند و به جوانان مشاره دادند.

مدیرکل دفتر امور فرهنگی و تربیتی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: جوانان برای گرفتن مشاوره از روحانیون هیچ محدودیتی ندارند و می‌توانند در راستای مشکلات و مسائلی که دارند با آنان به مشاوره بپردازند و در دو بازی گذشته که این اتفاق صورت گرفته است سبب شد تا روحانیون و جوانان درک شفاف، روشن و صمیمانه‌ای از یکدیگر پیدا کنند.

فرهادی در پایان خاطر نشان کرد: حضور روحانیون در ورزشگاه آزادی در جهت معنوی سازی فضاهای ورزشی کشور و مشاوره با جوانان با حمایت وزارت ورزش و جوانان وهمکاری حوزه علمیه و نیز به دلیل استقبال و تمایل جوانان انجام می‌گیرد.

انتهای پیام /115/
https://qomnews.ir/vdcf.td1iw6d1ygiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما