چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب : 7557
حسن پور خبر داد:

استقرار نمایندگی ادارات در شهر قنوات ضروری است

قم نيوز : قم نیوز: رییس شورای اسلامی شهر قنوات گفت: استقرار نمایندگی ادارات در شهر قنوات ضروری است.
استقرار نمایندگی ادارات در شهر قنوات ضروری است
به گزارش قم نیوز،  علی حسن پور با اشاره به اینکه یکی از مصوبات استاندار بحث استقرار نمایندگی ادارات در شهر قنوات بوده است، اظهار داشت: تا کنون نمایندگی های ادارات این شهر مستقر نشده اند و ضروری است اداراتی که مردم نیاز بیشتری به آنان دارند در شهر قنوات نمایندگی خود را راه اندازی کنند.

وی تصریح کرد: بیشتر نیاز مردم به اداراتی مانند سازمان نظام مهندسی، ثبت احوال و اسناد و بنیاد مسکن می باشد که با پیگیری های به عمل آمده توسط شهردار قنوات، نمایندگی نظام مهندسی طی ماه های آینده در شهر قنوات استقرار خواهد یافت.

رییس شورای اسلامی شهر قنوات ادامه داد: بیشترین ارتباط مردم با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است و انتظاری که ما از مسوولین این اداره داریم این است که نمایندگی بنیاد مسکن طی دو یا سه روز در این شهر استقرار داشته باشد.

وی اضافه کرد: با توجه به کثرت مراجعان شهروندان اگر نمایندگی بنیاد مسکن در شهر قنوات فعال شود از تردد و رفت و آمدها به سطح شهر جلوگیری به عمل خواهد آمد و همین امر موجب کاهش بار ترافیکی و تسهیل امور مردم می شود.

وی گفت: برای استقرار نمایندگی های بنیاد مسکن، آموزش و پرورش و ... پیگیری هایی شده که هنوز به نتیجه نرسیده است و ما از مسوولان درخواست می کنیم که نسبت به ایجاد نمایندگی آموزش و پرورش در شهر قنوات اقدام جدی را داشته باشند.

استقرار نمایندگی کمیته امداد ضروری است
حسن پور در ادامه سخنان خود بیان داشت: در شهر قنوات یک شاخه فرعی از کمیته امداد مشغول فعالیت می باشد و اداره نیست و با توجه به اینکه تعداد مددجویان تحت پوشش هم بالاست و بالغ بر یک هزار مددجو در شهر قنوات وجود دارد، ضروری است که یک اداره در این شهر راه اندازی شود.

وی خاطر نشان کرد: موضوعی که در حال حاضر در کمیته امداد مطرح شده این است که بر اساس چارت تشکیلاتی باید شاخه های فرعی جمع آوری شود، ولی با توجه به جمعیت زیاد تحت پوشش کمیته امداد در شهر قنوات، اگر این شاخه جمع آوری شود مردم باید برای دریافت خدمات مسافت طولانی را تا شهر طی کنند و با توجه به اینکه اکثر مددجویان افراد سالخورده می باشند، رفت و آمد به شهر قم برای آنان مشکل است.

وی خاطر نشان کرد: از آقای جلالی، رییس کمیته امداد قم تقاضا داریم که خواسته به حق امام جمعه و اعضای شورا را جامه عمل بپوشاند و شاخه فرعی شهر قنوات را تبدیل به اداره نمایند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcf.tdeiw6dtegiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما