?> جانبازان شاگردان مکتب امام حسین هستند | قم نیوز
دوشنبه ۵ تير ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۱۰
کد مطلب : 7665

جانبازان شاگردان مکتب امام حسین هستند

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم گفت: جانبازان و ایثارگران در مکتب حسینی درس ایثار و شهادت را آموختند و برای اعتلای اسلام ناب محمدی جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.
جانبازان شاگردان مکتب امام حسین هستند
به گزارش قم نیوز، محمدکاظم پورامینی در مراسم جشن عرشیان که با حضور جمعی زیادی از جانبازان، خانواده‌های شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم در شبستان امام خمینی حرم مطهر حضرت معصومه برگزار شد با تبریک سالروز میلاد حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز اظهار کرد: ایثارگران همواره در مسیر شهدا حرکت کرده و فرهنگ و ایثار و شهادت را ترویج می‌کنند.

وی با بیان اینکه جانبازان انقلاب اسلامی در راه حفظ کیان اسلامی تلاش کرده‌اند، یادآور شد: جانبازان و ایثارگران سرافراز در راه اسلام جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و در مقابل دشمنان اسلام ایستادند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم خاطرنشان کرد: جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی به حضرت ابوالفضل العباس اقتدا کردند کسی که درس وفاداری به امام، رهبر و پیشوا را به ما آموخت.

وی همچنین با تبریک سالروز میلاد حضرت امام سجاد(ع) ابراز داشت: آن حضرت نیز راه ترویج فرهنگ عاشورایی را به ما آموخت و ما را در مسیر حسینی و فرهنگ عاشورایی قرار داد.

پورامینی جانبازی را مدال افتخار راه خدا و مکتب تشیع دانست و با اشاره به نامگذاری سالروز میلاد حضرت عباس به نام روز جانباز اظهار داشت: این روز را به آحاد جانبازان انقلاب اسلامی که در راه مکتب حسینی و علوی از جان خود گذشتند تبریک می‌گوییم.

وی همچنین از همسران و خانواده‌های جانبازان و ایثارگران که زمینه رسیدن به این فیض عظیم را برای جانبازان فراهم کردند قدردانی کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم تاکید کرد: باید با همان اعتقاد که در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی همگام شهدا گام بر می‌داشتیم امروز نیز بر همان راه شهدا حرکت کنیم.

وی یادآور شد: جانبازان و ایثارگران در مکتب حسینی درس ایثار و شهادت را آموختند و برای اعتلای اسلام ناب محمدی جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

پورامینی با بیان اینکه جانبازان باید تا آخرین لحظه زندگی به حضرت عباس اقتدا کنند، اظهار داشت: همانگونه که حضرت ابوالفضل العباس تا آخرین نفس در راه دین پیامبر و ولایت تلاش کرد جانبازان نیز باید در این راه قدم بردارند و تا پای جان بایستند.

وی ایثار و شهادت را راه انبیا و اولیا الهی دانست و خاطرنشان کرد: این راه تا ظهور امام عصر (عج) برای بقا اسلام ناب محمدی ادامه خواهد داشت و جانبازان نیز در این راه محکم، استوار و ثابت قدم خواهند ماند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcf.vdeiw6dvtgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما