شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۰۲
کد مطلب : 5261
مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم خبر داد:

برگزاری شب بازارها تا پایان سال در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم از برگزاری شب بازارها از 10 اسفند تا پایان سال خبر داد.
برگزاری شب بازارها تا پایان سال در قم
به گزارش قم نیوز، محمد دلجویی امروز با اشاره به نصب چادر برای عرضه ماهی قرمز و سبزه شب عید در سطح شهر یادآور شد: این اقدام براساس درخواست شهروندان و جوانان جویای کار به مدت یک ماه انجام می‌شود.

وی ابراز داشت: این چادرها از ۱۵ اسفند در نقاطی که در سنوات گذشته بوده و تعدادی نیز امسال اضافه شده است، با هماهنگی معاونین خدمات شهری مناطق هشت گانه برپا می‌شود.

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم تصریح کرد: در این زمینه با یکی از شرکت‌های عرضه ماهی زنده هماهنگی شده تا ماهی زنده زیر قیمت بازار به شهروندان عرضه شود.

ساماندهی دست‌فروشی‌های سطح شهر
مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم همچنین به ساماندهی شب بازارها اشاره کرد و گفت: عده‌‌ای از افراد در خیابان‌های شهر به دوره‌گردی و دست‌فروشی پرداخته که در ساعت ۹ شب در میادین اصلی شهر به این کار مشغول‌ هستند که با ایجاد و ساماندهی شب بازارها این امر سامان می‌یابد.

دلجویی عنوان داشت: انتهای بلوار آیت‌الله بهاءالدینی و بلوار شیخ عباس قمی دو نقطه در سطح شهر است که به منظور ساماندهی شب بازارها در نظر گرفته شده است.

وی در خصوص زمان برگزاری شب بازارها عنوان داشت: شب بازارها از ۱۰ اسفند تا پایان سال برپا می‌شود.

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده با شهرداران مناطق هشت‌ گانه برای ایجاد غرفه‌های عرضه میوه اظهار داشت: این غرفه‌ها با سازه‌های متحدالشکل در سطح شهر برپا می‌شود تا شهروندان در تامین میوه شب عید با مشکل مواجه نشوند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcf.vdtiw6d0ygiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما