يکشنبه ۶ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب : 2002
سرمربی تیم بسکتبال جهش ترابری قم:

بازی فیزیکی و سختی مقابل پتروشیمی در پیش داریم

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم بسکتبال جهش ترابری قم گفت: جدال ما با پتروشیمی بندر امام در هفته نهم لیگ برتر بازی کاملا فیزیکی و سخت خواهد بود.
بازی فیزیکی و سختی مقابل پتروشیمی در پیش داریم
به گزارش قم نیوز، سیدعباس آقاکوچکی با اشاره به بازی تیمش با پتروشیمی بندر امام در دیدار هفته نهم لیگ برتر بسکتبال کشور این دیدار را کاملا فیزیکی و درگیرانه پیش‌بینی کرد و بیان داشت: بازیکنان ما خود را برای برخوردهای فیزیکی و جدال سخت با پتروشیمی بندر امام آماده کرده‌اند.

وی ادامه داد: ما در این دیدار میزبان تیم پتروشیمی بندر امام هستیم و سعی می‌کنیم با تلاش زیادی به دنبال کسب امتیاز از حریف باشیم اما باید پذیرفت که پتروشیمی بندر امام تیم قدری است به خصوص اینکه خود را برای مسابقات غرب آسیا آماده می‌کند.

سرمربی تیم بسکتبال جهش ترابری قم افزود: بازی بسیار خوبی را از هر دو تیم شاهد خواهیم بود به خصوص در دیداری که به خوبی باید بتوانیم از موقعیت‌های زیر سبد بهره ببریم تا صاحب امتیاز شویم زیرا کسب نتیجه مقابل تیم قوی پتروشیمی بندر امام سخت خواهد بود.

وی ادامه داد: در هشت بازی قبل پیروز نشده‌ایم اما بازیکنان ما در این دیدار انگیزه زیادی دارند که به دو امتیاز بازی دست یافته و با کسب نخستین برد این فصل جایگاه خود را در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ دسته برتر بسکتبال کشور بهتر کنیم.

آقاکوچکی تصریح کرد: تصور من از نوع بازی پتروشیمی بندر امام در این دیدار که آنها میهمان جهش ترابری خواهند بود، این است که این تیم برای کسب پیروزی به بازی هجومی دست بزند اما بازیکنان تیم ما هم خود را برای بازی درگیرانه و تهاجمی آماده کرده‌اند.

وی یادآور شد: به خوبی می‌دانیم که بازی در مقابل پتروشیمی بندر امام برای ما کار آسانی نخواهد بود به همین خاطر از ابتدای مسابقه از بازیکنان می‌خواهیم که با صبر و حوصله بیشتر بازی کرده و سعی کنند بعد از شناخت نوع بازی حریف، برنامه‌های تاکتیکی را در زمین مسابقه اجرا کنند.

سرمربی تیم بسکتبال جهش ترابری قم ابراز داشت: جهش ترابری تیم بسیار خوبی است و در هشت بازی گذشته نیز با اینکه به حریفان باخته اما بازی مناسبی نیز از خود به نمایش گذاشته است، در بازی با پتروشیمی بندر امام نیز بازیکنان ما سعی می‌کنند نخستین برد خود را در خانه کسب کنند.

وی عنوان داشت: تا قبل از این دیدار تیم پتروشیمی بندر امام تیم ۱۴ امتیازی جدول رده‌بندی لیگ دسته برتر بسکتبال است و تیم ما با هشت امتیاز دارد، با این حال روز به روز بهتر از گذشته بازی می‌کنیم و همچنان به آینده امیدواریم.

تیم بسکتبال جهش ترابری قم در پنجمین دیدار خانگی خود در دور رفت مسابقات لیگ دسته برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور و در رقابتی حساس از هفته نهم در سالن حیدریان قم از ساعت ۱۶ عصر دوشنبه میزبان تیم پتروشیمی بندر امام است.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcf.xd0iw6dx0giaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما