دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب : 8204

سکوت حقوق بشری آمریکایی‌ در برابر کشتار مسلمانان میانمار

قم نيوز : قم نیوز: رییس دانشگاه علوم پزشکی قم با تاکید بر اینکه مسلمانان کشور میانمار قطعه قطعه می‌شوند، اما از حقوق بشر آمریکا و غربی‌ها صدایی در نمی‌آید، گفت: حقوق بشری که آمریکایی‌ها مدعی آن هستند کجاست؟
سکوت حقوق بشری آمریکایی‌ در برابر کشتار مسلمانان میانمار
به گزارش قم نیوز، صدرالدین حجازی در افتتاحیه نخستین طرح ضیافت دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی که با حضور مسوولان و دانشجویان در مجتمع یاوران حضرت مهدی(عج) برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان اظهار داشت: طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه‌ها، بسیار تاثیرگذار و با ارزش است.

وی اضافه کرد: فشارهای سیاسی، اجتماعی و اقتصادی غرب بر پیکره جامعه اسلام به ویژه کشور عزیز ما افزایش پیدا کرده است و خداوند ان‌شاءالله مکر آنها را پاسخ خواهد داد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به جنگ رسانه‌ای و مخالفت کشورهای مختلف جهان به ویژه غرب با نظام سوریه، تصریح کرد: در مورد کشور سوریه عوام فریبی می‌شود و این کشور با بی‌عدالتی در حال محکوم شدن است.

حجازی با تاکید بر اینکه غربی‌ها بارها به بشار اسد پیشنهاد دادند که از ایران، حزب الله و فلسطین حمایت نکند و در عوض آنها وی را تامین کنند، اضافه کرد: رییس جمهور سوریه این پیشنهادات را قبول نکرده و در مقابل صهیونیست‌ها ایستادگی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: قطعا کسانی که امروز با حمایت عربستان، وهابی‌ها، اسرائیل و غرب در حال مبارزه با حکومت بشار اسد در سوریه هستند، حق نبوده و در این مسئله هیچ شکی نیست.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم با تاکید بر اینکه مسلمانان کشور میانمار قطعه قطعه می‌شوند اما از حقوق بشر آمریکا و غربی‌ها صدایی در نمی‌آید، اظهار داشت: حقوق بشری که آمریکایی‌ها مدعی آن هستند، کجاست؟

حجازی با اشاره به اینکه ۳۰ درصد از جمعیت کشور عربستان را شیعیان تشکیل می‌دهند، تصریح کرد: در این کشور شیعه‌ها به طرز فجیعی زندانی و شکنجه می‌شوند و آیت الله شیخ نمر ترور می‌شود اما صدایی از مدعیان حقوق بشر در نمی‌آید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم با تاکید بر اینکه با اهل سنت مشکلی نداریم و با یکدیگر برادر هستیم، اظهار داشت: شیعیان با انسان‌های بی‌منطق، بی‌تدبیر، جاهل و خشن فرقه ضاله وهابیت مشکل دارند.

حجازی با اشاره به اینکه وهابیت ساخته شده پیر استعمار انگلستان است، بیان کرد: وهابی‌ها اسلام را به گونه دیگری به جهانیان نشان می‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان با فشارهای مختلف سیاسی و اقتصادی قصد تسلیم شدن ما را دارند، اظهار کرد: وظیفه ما مقاومت و ایستادگی است و در این شرایط دشمنان هر کاری کنند نمی‌توانند نور اسلام را خاموش کنند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcf.xdciw6d0jgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما