شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۲۵
کد مطلب : 8600
در پایان رقابت‌های جام رمضان معرفی شدند؛

برترین‌های اسکواش قهرمانی قم

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت اسکواش استان قم از معرفی برترین‌های رقابت‌های قهرمانی اسکواش قم در پایان جدال مدعیان در جام رمضان خبر داد
برترین‌های اسکواش قهرمانی قم
به گزارش قم نیوز، محمد نویسی امروز اظهار داشت: اسکواش از جمله رشته‌های جدید و تازه وارد به جمع رشته‌های ورزشی استان قم است که سابقه آن به حدود هشت سال باز می‌گردد ولی آینده درخشانی دارد.

وی ادامه داد: در آغاز فعالیت این رشته ورزشی در قم، یکی از مهمترین نیازها، نیاز به داشتن سالن اختصاصی و امکانات اختصاصی پرداختن به این رشته ورزشی بود که خوشبختانه با تامین این امکانات در حال حاضر شرایط خوبی برای رشد و توسعه این رشته در قم فراهم است.

دبیر هیئت اسکواش استان قم بیان کرد: نکته دیگر که می‌تواند موجب رشد و پیشرفت اسکواش در آینده‌ای نزدیک شود، وجود استعدادهای بسیار خوب در بین نوجوانان و جوانان علاقمند به این رشته است که در قم به وفور یافت می‌شود.

وی یادآور شد: حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان قم در تجهیز امکانات این رشته و همچنین ساخت سالن بین‌المللی اسکواش به عنوان یکی از مجهزترین و شیک‌ترین سالن‌های اختصاصی این رشته موجب شده است تا اسکواش قم در کشور به جایگاه خوبی دست یابد.

نویسی افزود: از سوی دیگر این شرایط خوب و مساعد به هیئت اجازه و امکان برگزاری دوره‌های آموزشی در بخش مربیگری و نیروی انسانی و همچنین برگزاری رقابت‌های مختلف استانی و کشوری را داده است و هم اکنون قم در نزد فدراسیون از جایگاه بسیار خوبی برخوردار است.

وی در ادامه به برگزاری مسابقات اسکواش جام رمضان قهرمانی استان قم اشاره  و اضافه کرد: از سال گذشته که سالن بین‌المللی اسکواش را در اختیار داریم، رقابت‌های مختلفی در مناسبت‌های گوناگون سال برگزار کرده‌ایم که یکی از آنها پیکارهای جام رمضان محسوب می‌شود.

دبیر هیئت اسکواش استان قم گفت: امسال در مسابقات اسکواش قهرمانی جام رمضان قم، ۱۸ اسکواش‌باز حضور داشتند که ابتدا به شکل مقدماتی با یکدیگر به رقابت پرداختند و از بین آنها ۱۰ نفر به جدول اصلی رقابت‌ها راه پیدا کردند.

وی عنوان کرد: رقابت‌های جدول اصلی نیز در دو گروه پنج نفری برگزار شد که در نهایت از هر گروه دو اسکواش‌باز جواز حضور در دیدارهای مرحله نیمه نهایی را به دست آوردند و بدین ترتیب نفرات اول تا چهارم معرفی شدند.

نویسی خاطرنشان کرد: در رده‌بندی نهایی این دوره از مسابقات قهرمانی جام رمضان اسکواش قم، جواد بختیاری با بهترین عملکرد در جایگاه نخست ایستاد و موفق به کسب عنوان قهرمانی شد، ضمن اینکه عناوین دوم تا چهارم نیز به ترتیب به علیرضا جعفری، وحید صادقی و محمدرضا صیادی رسید.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcf.xdciw6dvxgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما