سه شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۴۷
کد مطلب : 5810

کاراته کاهای قمی در انتخابی تیم ملی روی تاتامی می‌روند

قم نيوز : قم نیوز: کاراته کاهای قمی از 18 فروردین ماه در پیکارهای انتخابی تیم ملی کاراته بزرگسالان کشورمان به روی تاتامی خواهند رفت.
کاراته کاهای قمی در انتخابی تیم ملی روی تاتامی می‌روند
به گزارش قم نیوز، در سال‌های اخیر همواره چند نماینده از کاراته استان قم در تیم‌های ملی کشورمان در رقابت‌های مهم آسیایی، جهانی و بین‌المللی حضور داشته‌اند و به نظر می‌رسد در سال ۲۰۱۲ نیز این مهم محقق شود.

دومین مرحله رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته رده سنی بزرگسالان کشورمان در حالی از جمعه این هفته آغاز می‌شود که کاراته کاهای مدعی در اوایل اسفند ماه، حضور در نخستین مرحله انتخابی را که به میزبانی زنجان برگزار شد، تجربه کرده‌اند.

از بین کاراته کاهای قمی اعزام شده به رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته کشورمان در زنجان، سه کاراته کا موفق به کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز اوزان مختلف شدند تا جواز حضور در اردوی دوم تیم ملی کاراته را نیز به دست بیاورند.

سعید علی‌پور، ناصر نجفی و محمدهادی داوود آبادی سه کاراته کای قمی موفق در نخستین مرحله مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته بزرگسالان کشورمان هستند در حالی که این نفرات باید در مرحله دوم نیز با توانی بیش از مرحله قبل با حریفان رقابت کنند.

اما در حالی که بر اساس برنامه ریزی و اعلام فدراسیون کاراته کشورمان، وزن کشی این مرحله از انتخابی تیم ملی کاراته یک روز قبل از آغاز پیکارها یعنی روز پنجشنبه هفدهم فروردین ماه برگزار می‌شود، کاراته کاهای مدعی بدون ارفاق وزن حق شرکت در رقابت‌ها را دارند.

از سوی دیگر مسابقه انتخابی ملی پوشان بزرگسال کاراته دوره‌ای برگزار می‌شود در حالی که این دومین مرحله مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگسالان است که از ۱۸ فروردین ماه با حضور ۴۵ کاراته‌کا و در سالن شهید کبکانیان تهران به انجام می‌رسد.

با اعلام فدراسیون کاراته کشورمان، در این مرحله از مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته رده سنی بزرگسالان کشورمان، از میان شرکت کنندگان در هر وزن دو یا سه کاراته‌کا بنا به صلاحدید کادر فنی به مرحله نخست اردوی تیم ملی راه می‌یابند.

همچنین وزن کشی مسابقات یک روز قبل بدون ارفاق وزنی و طبق قوانین فدراسیون جهانی کاراته انجام می‌شود در حالی که کاراته کاهای مدعی باید به این نکته توجه داشته باشند که مسابقات به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود و تمامی کاراته‌کاها با هم به رقابت می‌پردازند.

بعد از پایان این مرحله از انتخابی تیم ملی کاراته کشورمان، مرحله نخست اردوی تیم ملی بزرگسالان که خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا و رقابت‌های جهانی آماده می‌سازد، ۲۶ تا ۲۹ فروردین ماه در تهران تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcf.ydtiw6dcxgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما