پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۵۹
کد مطلب : 6819

بررسی چشم‌انداز همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش در قم

قم نيوز : قم نیوز: ششمین همایش سالانه همکاری‌های بین حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش در قم با حضور مسئولان آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه برگزار شد.
بررسی چشم‌انداز همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش در قم
به گزارش قم نیوز، ششمین همایش سالانه همکاری‌های بین حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش با موضوع چشم‌انداز همکاری‌‌ها در آیینه سند تحول بنیادین امروز در مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) برگزار شد.

در این همایش مسوولان حوزه‌های علمیه، ائمه جمعه استان‌ها، شورای معاونین حوزه علمیه و آموزش و پرورش و مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها حضور یافتند.

در این همایش آیت‌الله مرتضی مقتدایی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور به سخنرانی پرداخت و بر اجرای دقیق سند تحول آموزش و پرورش تاکید کرد.

وی ابراز داشت: وزیر آموزش و پرورش در راستای تحول در این وزارتخانه نقش بسزایی ایفا کرده و اهتمام جدی نسبت به این مسئله دارد.

مقتدایی تدوین سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش را یکی از اقدامات ارزشمند آموزش و پرورش در این دوره عنوان کرد و گفت: این سند نیز از اقدامات خوب و شایسته حاجی‌بابایی وزیر آموزش و پرورش بود که باقیات و‌الصالحات خواهد بود.

حمیدرضا حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش نیز قرار بود در این مراسم شرکت کند، که اعلام شد وی به دلیل حضور در مجلس شورای اسلامی نمی‌تواند در این مراسم شرکت کند.

همچنین در این مراسم امامان جمعه استان‌های زنجان، البرز، تهران و خوزستان نیز شرکت کرده بودند و آیت‌الله محسن حیدری امام جمعه موقت شهر اهواز در این همایش به ایراد سخن پرداخت.

شایان ذکر است، در این مراسم حجت‌الاسلام ملکی به عنوان دبیر جدید ستاد همکاری‌های حوزه‌های علمیه و وزارت آموزش و پرورش از سوی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور و وزیر آموزش و پرورش منصوب شده و از زحمات حجت‌الاسلام ذوعلم قدردانی شد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcf.ydviw6dc1giaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما