شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب : 1517
رسولی:

استقلال را با شکست بدرقه می‌کنیم

قم نيوز : قم نیوز: مهاجم گلزن تیم فوتبال صبای نوین قم گفت: جدال ما با استقلال تعیین‌کننده یکی از صعودکننده‌ها به مرحله دوم لیگ آزادگان است به همین خاطر می‌خواهیم این تیم را با شکست بدرقه کنیم.
استقلال را با شکست بدرقه می‌کنیم
به گزارش قم نیوز، محمد رسولی با اشاره به حساسیت‌های این دیدار و اهمیت حفظ سه امتیاز آن در خانه، اظهار کرد: در این دیدار با آمادگی کامل و با انگیزه بالا بازی خواهیم کرد تا بازی خوبی را برای کسب سه امتیاز به نمایش بگذاریم.

وی با تاکید بر اینکه به ادامه روند صعودی خود و تثبیت موقعیت تیم در بالای جدول گروه دوم فکر می‌کنیم، عنوان کرد: در این گروه چند تیم مدعی حضور دارند که فاصله امتیازی آنها بسیار اندک است، به همین خاطر باید قدر بازی در خانه را دانسته و حتما تیم فوتبال استقلال ساری را که خود یکی از شانس‌های صعود است در قم شکست دهیم.

مهاجم گلزن تیم فوتبال صبای نوین قم بیان کرد: مربیان ما برای این دیدار تدابیر لازم را اندیشیده‌اند و می‌خواهیم با انجام یک بازی هماهنگ و استفاده به موقع از فرصت‌های گلزنی در مقابل تیم استقلال ساری قدرت خود را نشان داده و پیروز میدان باشیم.

وی اضافه کرد: صبای نوین قم قطعا در این دیدار برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رود و سعی می‌کنیم از هر فرصتی برای رسیدن به دروازه حریف بهره ببریم، به ویژه اینکه در بازی هفته گذشته سه امتیاز ارزشمند را از دست داده‌ایم و محکوم به پیروزی هستیم.

رسولی عنوان کرد: با توجه به شرایط خوبی که در جدول داریم، انگیزه تیم برای کسب سه امتیاز این دیدار بسیار بالا است، اگر می‌خواهیم صعود کنیم باید این دیدار را به سود خود به پایان برسانیم زیرا در غیر این صورت تیم استقلال ساری مدعی می‌شود.

وی بیان کرد: تمام اعضای تیم ما وضعیت مناسبی قرار دارند، روحیه تیم بسیار بالا است و می‌خواهیم پنجمین پیروزی خود در لیگ آزادگان و چهارمین برد متوالی در دیدارهای خانگی را در این مسابقه حساس مقابل استقلال ساری جشن بگیریم.

دومین گلزن برتر تیم فوتبال صبای نوین قم در لیگ آزادگان بیان کرد: پیش از این در چهار بازی خانگی سه بار حریفان را شکست داده‌ایم و یک بار نیز مساوی کرده‌ایم، این مهم انگیزه بسیار خوبی است که بازیکنان صبای نوین برای تداوم موفقیت‌های تیم تلاش کنند.

تیم فوتبال صبای نوین قم در حالی در پنجمین بازی خانگی خود از دور رفت مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان روز یکشنبه بیست و دوم آبان ماه در قم برابر تیم استقلال ساری صف‌آرایی می‌کند که در حال حاضر با کسب ۱۴ امتیاز جزو سه تیم بالای جدول گروه دوم این رقابت‌ها است.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcf.ydyiw6dtegiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما