شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب : 28222
آیت‌الله کریمی جهرمی:

جنایات داعش مایه شرمساری جامعه اسلامی است

قم نيوز : قم نیوز: یکی از اساتید حوزه با بیان اینکه ما هرچه داریم از مکتب رسول الله(ص) است گفت: واقعا متاسفیم که امروز شاهد جنایات وحشیانه داعش به اسم خدا و رسول اکرم(ص) هستیم که مایه شرمساری جامعه اسلامی است.
جنایات داعش مایه شرمساری جامعه اسلامی است
به گزارش قم نیوز ، آیت‌الله علی کریمی جهرمی در حسینیه سپاه علی بن ابیطالب(ع) ضمن تبریک هفته وحدت و ولادت نبی مکرم اسلام(ص) و امام صادق(ع) اظهار کرد: پیامبر(ص) شاگرد بزرگ مکتب ربوبی است که خدای متعال در قرآن کریم از ایشان به عنوان خُلُق عظیم یاد کرده است.
 
وی با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از زندگانی ائمه اطهار(ع) به ویژه حضرت رسول(ص) گفت: آن چه مایه زندگی و موجب سعادت بشری است، تلاش در زمینه کسب مکارم اخلاقی است و چه کسی بهتر از پیامبر اعظم(ص) که بالاترین الگوی اخلاقی در تمام حیات بشری است.
 
این استاد حوزه با تأکید بر اینکه لازمه حل مشکلات جامعه، تمسک به اخلاق نبوی است خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات امروز ناشی از ضعف در اخلاق و دیانت است و حال آنکه مکتب اسلام به عنوان غنی‌ترین مکتب، حاوی بالاترین درس‌های زندگی است.
 
آیت الله کریمی جهرمی اضافه کرد: ما باید درس ایثار، مساوات، صبر و مدارا با مردم و دلسوزی برای دیگران را از اخلاق پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) فرا بگیریم و بدانیم که گاهی باید برای حفظ منافع جامعه از منافع شخصی خود بگذریم.
 
وی با بیان اینکه ما هرچه داریم از مکتب رسول‌الله است تصریح کرد: متاسفیم که امروز شاهد جنایات وحشیانه داعش به اسم خدا و رسول اکرم(ص) هستیم که مایه شرمساری جامعه اسلامی است.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcf00d0.w6dc0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما

سارا
جامعه ای که مسلمان باشد هیچ گاه شرمسار نیست،داعش یک گروهک تروریستی و وحشی ضد انسانی و بالاتر از آن ضد اسلام است،تعجب میکنم از علمای ما که چنین سخنی را بر زبان می آورند مگر داعشیها مسلمانند که مایه شرمساری جامعه اسلامی باشند،صرفأ یک ادعا یک شخص را مسلمان میکند؟مهم عمل است که آنها در عمل هیچ سنخیتی با اسلام ندارند،اونها میخواهند همین حرفها را از زبان شما بشنوند و متأسفانه شما...