پنجشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 38942
منبع : پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی قم

کسب رتبه دوم دانشگاه علوم پزشکی قم در مدیریت عملکرد و پایش برنامه عملیاتی

قم نيوز : قم نیوز: دانشگاه علوم پزشکی قم توانست در حوزه تدوین واجرای مدیریت عملکرد و پایش عملیاتی رتبه دوم را در میان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور کسب کند.
کسب رتبه دوم دانشگاه علوم پزشکی قم در مدیریت عملکرد و پایش برنامه عملیاتی
به گزارش قم نیوز، دکتر اکرمی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به کسب این عنوان توسط دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: معاونت توسعه وزارت بهداشت برای سال 94، معاونت توسعه دانشگاه‌های علوم پزشکی را مکلف کرد که برنامه علمیاتی سالانه خود را تدوین نمایند.

وی گفت: بر این اساس دانشگاه علوم پزشکی قم بلافاصله، با گردآوری شاخص‌ها، برنامه  عملیاتی را تدوین و به وزارتخانه ارسال کردیم که پس از تایید و تصویب برای اجرا به ما ابلاغ شد.

دکتر اکرمی عنوان داشت: در آخر کار نیز دست‌یابی به اهداف مورد نظر توسط دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور بر اساس برنامه ابلاغی بررسی شد که به دانشگاه‌ها در گروه اول، دوم و سوم قرار گرفتند به گونه ای که دانشگاه‌هایی که نمرات بین 70 تا 100 را کسب کرده‌ بودند رتبه نخست، دانشگاه‌هایی که نمراتی بین 50 تا 70 آورده بودند رتبه دوم و دانشگاهایی که نمره زیر 50 را کسب کرده بودند هم حائز رتبه سوم شدند.
 
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: دانشگاه علوم پزشکی قم با کسب رتبه 5/68 و با داشتن دو امتیاز کمتر توانست رتبه دوم را کسب کند. البته این ما را مصمم می‌کند که تلاش بیشتری داشته باشیم و در سال 95 به دانشگاه‌های گروه اول بپیوندیم.

وی تصریح کرد: البته چون هم در سال 94 مشغله‌های زیادی در خصوص پروژه‌های عمرانی داشتیم و هم سال اول اجرای این طرح بود باعث شد رتبه دوم را در بحث مدیریت عملکرد و پایش برنامه عملیاتی کسب کنیم و در سال جاری همه تلاش ما بر این است که بتوانیم رتبه نخست را کسب کنیم.

دکتر اکرمی در خصوص شاخص‌های این رتبه گفت: در هر حوزه، شاخص‌ها  را تعریف و برنامه ریزی کردیم که چه برنامه‌هایی در دست اجرا داریم، به عنوان مثال پروژه در دفتر فنی، برنامه عمرانی محسوب می شد و در حوزه منابع انسانی هم تبدیل وضعیت ها صدور احکام و... جزو شاخص‌ها بود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcf01dm.w6dcjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما