شنبه ۵ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : 46862
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

دوره ۶ جلدی «خودآموز زبان فارسی» منتشر شد

قم نيوز : قم نیوز: مدیر مرکز آموزش زبان فارسی از انتشار دوره ۶ جلدی «خودآموز زبان فارسی» با حمایت جامعه الزهرا(س)خبر داد.
دوره ۶ جلدی «خودآموز زبان فارسی» منتشر شد
به گزارش قم نیوز، سیده فاطمه رسولی موسوی، اظهار داشت: این خودآموز پس از دو دهه تدریس در مراکز آموزشی داخلی و خارجی، پژوهش و بازنگری‌های مکرر، تألیف و منتشر شده است.

وی آموزش به صورت چندرسانه‌ای، داشتن تمرین‌های متنوع با هدف تقویت و تثبیت آموخته‌های زبان آموزان، آشنایی با الگوهای گفتاری غیررسمی زبان فارسی به منظور رفع نیازهای گفتاری روزمره را از ویژگی‌های این خودآموز خواند.

خانم رسولی بیان کرد: در این خودآموز به سیر منطقی آموزش از آسان به مشکل، استفاده از شیوه‌های آموزشی فعال و تمرین‌های گروهی، استفاده از روش آموزش ارتباطی زبان فارسی توجه شده است.

 وی تسلط به زبان فارسی در کوتاه ترین زمان را از دیگر ویژگی‌های این خودآموز عنوان کرد.

مدیر مرکز آموزش زبان فارسی نرم افزار صوتی این خودآموز را ابزاری موثر در تقویت بیان و لهجه دانست و اظهار داشت: این خودآموز برای تمام علاقه مندان به فراگیری زبان فارسی، اساتید، دانشجویان، دانش‌آموزان و حتی افراد با سطح تحصیلات مقدماتی، افراد فعال در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی، علاقه‌مندان به تحصیل در کشورهای فارسی زبان و ایرانیان مقیم خارج کشور مفید است.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcf0cdj.w6dvvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما