سه شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : 38852
منبع : خبرگزاری فارس
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم مطرح کرد

ضرورت فرهنگ‌سازی در زمینه جذب افراد به امدادگری

قم نيوز : قم نیوز: مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: لازم است فرهنگ‌سازی لازم در زمینه جذب و ایجاد علاقه در افراد برای جذب به امدادگری فراهم شود.
ضرورت فرهنگ‌سازی در زمینه جذب افراد به امدادگری
به گزارش قم نیوز، محمد گلفشان اقدامات هلال احمر را در مناسبت‌های مختلف مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: تمام مسؤولان استانی و غیر استانی با توجه به اهمیت استان در مناسبت‌ها، مراسم‌های مذهبی و ملی همکاری کامل را با هلال احمر دارند.

وی خاطرنشان کرد: حمایت‌ها به دو بخش مادی و معنوی تقسیم می‌شود، افراد در هلال احمر به صورت داوطلبانه ارائه خدمت می‌کنند بنابراین حمایت معنوی از آنها بسیار مفید است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم با بیان اینکه در شهر جعفریه پایگاه جاده‌ای ایجاد شده است، گفت: نیروهای امدادی و آموزش تخصصی از جعفریه جذب شده تا به ارائه خدمات بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: باید به گونه‌ای فرهنگ‌سازی شود همه اعضای خانواده‌ها شوق و علاقه امدادگری داشته باشند، زیرا از نظر ارزش انسانی این امر مهم است.

وی با بیان اینکه ایران از نظر حادثه جزو 10 کشور اول دنیا است گفت: باید نسبت به حوادث آگاهی کسب کنیم.

گلفشان با اشاره به دیگر فعالیت‌های عام‌المنفعه یادآور شد: اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند از خدمات دیگر است که پس از بررسی به افراد نیازمند، با حفظ کرامت تحویل داده می‌شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcf0cdm.w6dctagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما