پنجشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۱
کد مطلب : 50812
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم خبر داد:

بهره‌برداری از تقاطع شهدای مدافع حرم سه ماه زودتر از نُرم شهرهای دیگر

قم نيوز : قم نیوز: معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم با اشاره به افتتاح پروژه تقاطع سه سطحه شهدای مدافع حرم در 13 ماه، گفت: این پروژه سه ماه زودتر از نرم شهرهای دیگر به بهره‌برداری رسیده است.
بهره‌برداری از تقاطع شهدای مدافع حرم سه ماه زودتر از نُرم شهرهای دیگر
بهره‌برداری از تقاطع شهدای مدافع حرم سه ماه زودتر از نُرم شهرهای دیگر
معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم خبر داد:
بهره‌برداری از تقاطع شهدای مدافع حرم سه ماه زودتر از نُرم شهرهای دیگر

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم با اشاره به افتتاح پروژه تقاطع سه سطحه شهدای مدافع حرم در 13 ماه، گفت: این پروژه سه ماه زودتر از نرم شهرهای دیگر به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش قم نیوز، علیرضا قاری قرآن در آئین بهره‌برداری رسمی از تقاطع سه سطحه شهدای مدافع حرم قم و آغاز عملیات اجرایی هشت پروژه فرهنگی ورزشی، که با حضور دکتر لاریجانی رئیس و احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، دکتر سقائیان‌نژاد شهردار قم، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران و مسئولان استان ظهر امروز در سالن همایش‌های مجتمع فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد، اظهار کرد: در سال 94 که وارد شهرداری قم شدیم وضعیت مالی شهرداری مطلوب نبود و پروژه‌های زیرساختی زیادی شروع شده بود و اکثرا که از سال 90 و 91 آغاز شده بود ناتمام مانده بود.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم با اشاره به پروژه‌های نیمه تمام شهر قم، اظهار کرد: تقاطع 15 خرداد، تقاطع غیرهمسطح معلم، پل میثم، تکمیل پل 9 دی، بلوار آیت‌الله بروجردی، پروژه رمپ و لوپ غدیر و ده‌ها پروژه دیگر در شهر قم باقی مانده بود و راکد رها شده بود.

قاری قرآن با تاکید بر برنامه‌ریزی برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام شهر قم، تصریح کرد: براساس آمارگیری که صورت گرفت در سال 94 کلان‌شهر قم حداقل یک دهه نسبت به کلان‌شهرهای دیگر در هر حوزه‌ای دچار عقب‌ماندگی بود.
وی گفت: از طرف دیگر بدهکاری بالغ بر هزار و 600 میلیارد تومانی بر دوش شهر بود و پیمانکاران زیادی نیز از شهرداری طلبکار بودند.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم تصریح کرد: برنامه پنج ساله آماده شد تا بتوانیم پروژه‌هایی را برای رفع مشکلات زیرساختی شهر قم اجرایی کنیم.

قاری قرآن به تصویب برنامه قم 1400 در شورای شهر قم، بیان کرد: چند پروژه علاوه بر پروژه‌های نیمه تمام در سال 95 آغاز شد؛ برخی می‌گفتند که اول باید اولویت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام تکمیل شود و ما برنامه‌ریزی کردیم که بتوانیم همزمان تمام این پروژه‌ها را تکمیل کنیم.

وی با اشاره به افتتاح پروژه تقاطع سه سطحه شهدای مدافع حرم در 13 ماه، خاطرنشان کرد: این با احتساب بخش جدیدی است که به پروژه اضافه شد و ما توانستیم در موعد مقرر پروژه را به بهره‌برداری برسانیم.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم با تاکید بر اینکه این پروژه سه ماه زودتر از نرم شهرهای دیگر به بهره‌برداری رسیده است، گفت: ما اکثر پروژه‌های نیمه تمام را افتتاح کردیم و از اسفندماه حجم بالایی از پروژه‌های مهم را بازگشایی کرده‌ایم.

قاری قرآن گفت: در اسفندماه تقاطع مقداد، فروردین بلوار آیت‌الله بروجردی، اردیبهشت رمپ و لوپ تونل غدیر و تقاطع 15 خرداد، اواخر اردیبهشت تقاطع کریمی و کبیری و بسیاری پروژه‌های دیگر به بهره‌برداری رسید و امروز نیز شاهد افتتاح پروژه تقاطع سه سطحه شهدای مدافع حرم هستیم.

وی بیان کرد: علاوه بر افتتاح پروژه تقاطع مدافع حرم آغاز عملیات اجرایی هشت پروژه فرهنگی ورزشی داریم و سعی می‌کنیم در هر منطقه دو فضای فرهنگی ورزشی راه‌اندازی کینم.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم با تاکید بر اینکه بسیاری از مشکلات پیمانکاران رفع شده است، تصریح کرد: علی رغم مشکلات اقتصادی کشور بودجه عمرانی سال گذشته به طور کامل محقق شد و امسال نیز قریب به هزار و 500 میلیارد تومان بودجه عمرانی داریم که امیدواریم محقق شود.

قاری قرآن با تاکید بر اینکه پروژه شهدای مدافع حرم یک پروژه ویژه از نظر زمان، هزینه، کیفیت و اجرا است، تصریح کرد: پروژه‌های زیادی در شهر قم بوده که از نظر حجم و اجرا بسیار سبک‌تر از این پروژه بوده ولی با زمان بسیار بیشتری اجرا شده اما ما با کاهش زمان بخش عمده هزینه‌ها را کاهش دادیم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcf0cdt.w6dxyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما