يکشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۱
کد مطلب : 15712
مدیرعامل تاکسیرانی قم:

سهمیه بنزین تاکسی‌های قم کافی نیست/ وجود ۱۴۵۰ تاکسی فرسوده در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قم گفت: با توجه به قرار گرفتن این استان در منطقه گرمسیری سوخت بنزین تاکسی‌ها کافی نیست.
سهمیه بنزین تاکسی‌های قم کافی نیست/ وجود ۱۴۵۰ تاکسی فرسوده در قم
به گزارش قم نیوز، علیرضا اقبالیان با اشاره به مشکلات تاکسیرانان قم، اظهار کرد: استان قم با وجود اینکه جزو مناطق گرمسیری کشور به حساب می‌آید، متاسفانه از سهمیه سوخت مناسب برخوردار نیست.
 
وی افزود: به همین دلیل با وجود فصل تابستان و هوای گرم، برای تاکسیران‌ها روشن کردن کولرهای خودرو به صرفه نیست؛ از طرفی تاکسی‌هایی که گازسوز هستند نیز با توجه به اینکه روشن کردن کولر برای موتور وسیله بسیار مخرب است گرمای تابستان را تحمل کرده و حاضر نمی شوند برای خرج میلیونی تهیه وسایل یدکی خودرو کولر را روشن کنند.
 
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم تصریح کرد: بنابراین به این دلیل شاهدیم که مسافران تاکسی‌ها از روشن نکردن کولر توسط تاکسی‌های مدل بالا رنج می‌برند و نمی توان با توجه به هزینه‌ها، تاکسی داران را به روشن کردن کولر اجبار کرد.
 
اقبالیان خاطرنشان کرد: تاکسیرانی برخلاف ناوگان حمل و نقل اتوبوس و مینی بوسرانی از خدمات دولت بهره‌ای نمی برد و سوخت و لوازم یدکی از طرف دولت به آن‌ها تعلق نمی‌گیرد.
 
وی تصریح کرد: در حال حاضر حدود 1450 دستگاه تاکسی فرسوده هستند و کولر ندارند.
 
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم افزود: با توجه به گرانی ارز و تحریم‌ها، لوزام یدکی خودرو و لاستیک و غیره به صورت سرسام آوری گران شده اند و از آن جایی که این استان در منطقه گرمسیر قرار دارد سهمیه ی بنزین در فصل تابستان برای تاکسیرانی قم افزایش نیافته و تاکسیران‌ها خود نیز مجبورند گرمای قم را تحمل کنند.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcf0edy.w6dtyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما