پنجشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۲۸
کد مطلب : 13462
سرپرست تیم فوتبال صبای قم:

دیدارهای صبا با راه‌آهن و مس 15 و 20 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست تیم فوتبال صبای قم از رویارویی صبای قم در 2 بازی پایانی لیگ برتر با تیم‌های راه‌آهن و مس کرمان خبر داد.
دیدارهای صبا با راه‌آهن و مس 15 و 20 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، حسین نجاتی اظهار کرد: دیدارهای صبای قم در دو هفته پایانی دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روزهای پانزدهم و بیستم اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود که با وجود فاصله طولانی تا زمان برگزاری این دو بازی، کادر فنی تلاش می‌کنند تا تیم در این دو بازی با تمام توان خود به میدان برود.

وی ادامه داد: هنوز دیدارهای حساس هفته‌های شانزدهم و هفدهم دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور باقی مانده است، اما تکلیف تیم ما کاملاً مشخص است و می‌خواهیم که تیم حداقل دو پله دیگر در جدول رده‌بندی به مکان بالاتر صعود کند ولی اگر مواظب نباشیم مکان هشتم جدول را از دست می‌دهیم.

نجاتی ادامه داد: آنچه که مشخص و مسلم است، تمام تلاش بازیکنان و کادر فنی تیم برای تثبیت جایگاه تیم صبای قم در بهترین رتبه لیگ دوازدهم فوتبال کشور است و به این ترتیب در برابر تیم‌های راه‌آهن شهرری و مس کرمان در هفته‌های پایانی به دنبال پیروزی هستیم.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم افزود: این شانس را داریم که لیگ دوازدهم را در خانه به پایان برسانیم به همین خاطر میزبان بازی هفته سی و چهارم لیگ برتر با مس کرمان هستیم و به این ترتیب در دیداری که روز بیستم اردیبهشت‌ماه در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یادگار امام قم برگزار می‌شود، با این تیم بازی خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: بازی آخر ما با مس کرمان در شرایطی برگزار خواهد شد که می‌خواهیم در این روز با حضور پرشور و شوق تماشاگران خونگرم و فوتبال دوست قمی پذیرای تیم فوتبال مس کرمان بوده و پنجمین پیروزی در بازی‌های خانگی این فصل را در مقابل این تیم کسب کنیم.

نجاتی یادآور شد: تمام ۱۸ تیم حاضر در مسابقات این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بازی‌های بسیار سخت و حساسی در هفته‌های پایانی پیش رو دارند تا چهره چهار تیم راه یافته به لیگ قهرمانان آسیا و پنج تیم سقوط کننده به لیگ دسته اول جام آزادگان مشخص شود.

وی خاطرنشان کرد: در بازی هفته سی و سوم با تیم راه‌آهن شهرری که ۱۵ اردیبهشت‌ماه در تهران برگزار می‌شود با آرامش خاطر بازی می‌کنیم تا در شرایط برابر با این تیم از نظر امتیازی جایگاه خود را حفظ کرده و حتی باخت دور رفت را تلافی کنیم.

تیم فوتبال صبای قم در حال حاضر با کسب ۴۴ امتیاز از ۳۲ مسابقه در مکان هشتم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جای دارد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcf0jdy.w6dmvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما