يکشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۱۸
کد مطلب : 29582

علیرضا قزوه: قم و مشهد الگوی شهرهای کشور باشند

قم نيوز : قم نیوز: علیرضا قزوه شاعر انقلابی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به فعالیت های فرهنگی و تاثیر این فعالیت ها، گفت: قم و مشهد الگوی شهرهای کشور باشند.
علیرضا قزوه: قم و مشهد الگوی شهرهای کشور باشند
به گزارش قم نیوز، علیرضا قزوه در نشست صمیمی گپ و گفت شهرک معارفی بهشت بانو، در ارتباط با این نمایشگاه، اظهار داشت: قم و مشهد باید الگوی شهرهای کشور باشند و در زمینه های فرهنگی بهتر از همه عمل کنند.
وی افزود: کارهای فرهنگی از جمله این نمایشگاه بسیار خوب است و باید ادامه پیدا کنند اما باید به این موضوع توجه داشت که در این مسائل از نظر مردم هم باید استفاده کرد.
قزوه گفت: حتی اگر شخصی گفت که فلان تابلو در فلان محل مناسب نیست، باید در نظر داشت که این موضوع را بررسی کنیم و نسبت به رفع این مشکل اقدام نماییم.
شاعر انقلابی خاطرنشان ساخت: موضوع دیگر این است که ما باید در فضاهای نمایشگاهی از تجربه بالاتر از ایران هم استفاده کنیم و این تجربه ها را فرا گرفته و آنها را هم اعمال کنیم.
وی بیان داشت: کسانی که نمایشگاه برگزار می کنند و هزینه برای این نمایشگاه ها می کنند، باید یک هزینه ای هم برای بازدید از نمایشگاه های دیگر کشورها داشته باشند و از فضاهای آنها هم بهره بگیرند.
قزوه اذعان داشت: فکر می کنم علاوه بر تجربه ایران، باید از تجربه کشورهای دیگر هم استفاده کرد تا این نمایشگاه بهتر شود و استمرار و دوام هم همراه آن وجود داشته باشد.
وی تاکید داشت: در بین شعرا یک شاعر وقتی نام حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها را می شنیدند، اشک در چشمشان جمع می شد، این شاعر احمد عزیزی هستند که سالهاست در کما به سر می برد.
وی تاکید داشت: از سبک زندگی خیلی تعریف های مختلفی می شود کرد که از جمله این موارد پوشیدن لباس، خریدها و موارد مختلف دیگر است اما من تعریف های دیگر از سبک زندگی دارم که یکی از این موارد این است که جامعه ما در فعالیت های فرهنگی به صورتی عمل کند که سرش کلاه نرود و در مواقع حساس تصمیم های درست بگیریم.
این فعال فرهنگی ادامه داد: انقلاب مصر جلوی چشم ماست، در این انقلاب، مبارکی که دستش در دستش رژیم شاه ما بود و از طاغوت های جهان کمک می گرفت، در این کشور، محمد مرسی که از اخوان المسلمین است و با رای مردم آمده بود، در زندان و به انتظار حکم ابد یا اعدام است اما مرسی از زندان خارج می شود.
قزوه خاطرنشان ساخت: در ایران هم خیلی از افراد تلاش کردند که این انقلاب را بشکنند ولی به دلیل بصیرت و ولایت هیچ یک از این موارد نتوانست گزندی به این مملکت وارد آورد.
وی عنوان کرد: با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در حرم مطهر امام رضا علیه السلام، گفت: سخنان ایشان را واقعا من زمانی که شنیدم اشک در چشمم جمع شد و هنوز صحبت های مهم ایشان تمام نشده بود همه مردم شروع به صلوات فرستادن کردند و تکبیر گفتند.

انتهای پیام/ب
https://qomnews.ir/vdcf0td0.w6d1cagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما