شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۸
کد مطلب : 52522
منبع : روابط عمومی
با حضور جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه صورت گرفت؛

تجلیل از ایثارگران و گرامیداشت یاد شهید حججی در آبفای استان

قم نيوز : قم نیوز: همزمان با فرارسیدن سالروز بازگشت آزادگان به ایران اسلامی با حضور جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه امام علی ابن ابیطالب ( ع) از ایثارگران شرکت آب و فاضلاب استان قم تجلیل شد.
تجلیل از ایثارگران و گرامیداشت یاد شهید حججی در آبفای استان
تجلیل از ایثارگران و گرامیداشت یاد شهید حججی در آبفای استان
به گزارش قم نیوز، دکتر علی جان صادق پور در مراسم تجلیل از ایثارگران شرکت آب و فاضلاب استان قم که با حضور جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) برگزار شد با تجلیل از مقام شامخ ایثارگران اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به برکت
مجاهدت ها و رشادت‌های ایثارگران به الگویی برای ملت‌های آزاده جهان تبدیل شده است.

وی با گرامیداشت سالروز بازگشت شکوهمند آزادگان به ایران اسلامی گفت: امروز جلوه‌ای از عظمت آزادگان ایران اسلامی در اسارت را می‌توانیم در چهره باصلابت و غیرتمند شهید محسن حججی در هنگام اسارت مشاهده کنیم.

رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم ضمن ادای احترام به شهدای مدافع حرم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید حججی، چهره مصمم و بدون ترس این شهید عزیز را همچون شهدای پرافتخار جنگ تحمیلی توصیف و خاطرنشان کرد: همین روحیه شهادت‌طلبی بود که پیروزی ایران اسلامی را به رهبری امام امت در برابر رژیم تا دندان مسلح بعث عراق رقم زد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه جنگ دشمنان با ایران اسلامی همچنان ادامه دارد، ابراز داشت: گرچه ماهیت جنگ تغییر کرده و اسلحه در کار نیست اما امروز دشمنان با تحریم اقتصادی به جنگ ملت ایران آمده‌اند.

دکتر صادق پور تنها راه برون‌رفت پیروزمندانه تحریم را، اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با بینش و بصیرت نقشه راه را برای ملت و دولت ترسیم کردند و باید برای پیشرفت و عزت ایران اسلامی این راه را طی کنیم.
 
وی بر لزوم بسیج تمام امکانات و ظرفیت‌ها برای رسیدن به اهداف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و اظهار داشت: هدف دشمنان از تحریم اقتصادی، ناکارآمد جلوه دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده که بهترین راه مقابله با تفکر بسیجی است.

حجت‌الاسلام احمد ولی زاده جانشین دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه علی بن ابی‌طالب(ع) نیز در این مراسم ضمن تاکید بر تفقه در دین به عنوان نخستین عنصر مسلمانی، اقتصاد مقاومتی را نسخه بی‌بدیل برای مقابله با تحریم‌ها دانست.

وی همچنین خدمت به مردم را نیز جهاد دانست و گفت: ایثارگران شرکت آب و فاضلاب همان طور که در طول هشت سال دفاع مقدس افتخارآفرینی کردند اکنون نیز در کسوت خدمت به مردم جهادگری می‌کنند.

گفتنی است در ادامه این مراسم با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم و جانشین دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه علی بن ابی‌طالب(ع) از ایثارگران شرکت آب و فاضلاب استان قم تجلیل شد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcf0tdt.w6d00agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما