شنبه ۱ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 14542
درایام نیمه شعبان:

آمادگی مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی قم در ایام نیمه شعبان

قم نيوز : قم نیوز: رئیس انجمن صنفی مجتمع های بین راهی و گردشگری استان قم از آمادگی تمامی مجتمع ها و واحدهای خدماتی رفاهی بین راهی قم در ایام نیمه شعبان خبر داد.
آمادگی مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی قم در ایام نیمه شعبان
به گزارش قم نیوز،  حسن حاجی پور با اشاره به این که در استان قم 18 مجتمع و 40 واحد خدماتی و رفاهی بین راهی فعال است، اظهار داشت: در ایام نیمه شعبان تمامی این مراکز آمادگی دارند تا هر تعداد مسافر و زائر مسجد مقدس جمکران را پذیرش کنند.
 
وی در ادامه تصریح کرد: ویژه این ایام، برای تمامی این مراکز جلسات توجهی برگزار شده است تا در صورت وجود مشکلات و کمبودهای احتمالی نسبت به رفع آنها اقدام کنند.
 
رئیس انجمن صنفی مجتمع های بین راهی و گردشگری استان قم یادآور شد: تمامی مجتمع ها و واحدهای خدماتی و رفاهی بین راهی استان قم موظف شده اند تا در واحد خود وضعیت بهداشت را بهبود ببخشند و نسبت به رفع نواقص در نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی واحد مربوطه اهتمام کنند.
 
وی با بیان این که مراکز خدماتی و رفاهی بین راهی قم به صورت شبانه روزی آماده ارائه سرویس به مسافران هستند، افزود: از روزهای قبل نیز نظارت بر امکانات و بازدید از محل نیز در دستور کار قرار گرفته و نظارت ها ویژه این ایام تشدید شده است.
 
در ایام نیمه شعبان؛پنج اکیپ بر عملکرد مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی قم نظارت می کنند
 
حاجی پور با بیان این که پنج اکیپ نظارتی بر عملکرد مجتمع‌‌ها و واحدهای خدماتی و رفاهی بین راهی استان قم در ایام نیمه شعبان نظارت می کنند، یادآور شد: در بازرسی های انجام شده قاضی تعزیرات نیز حضور دارد و در صورت تخلف در محل اعمال قانون و حکم صادر می‌شود.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcf0tdy.w6djjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما