چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : 48662
منبع : خبرگزاری فارس
حجت‌الاسلام سقای‌بی‌ریا:

خرمشهر آزاد شد ولی راه همچنان ادامه دارد

قم نيوز : قم نیوز: عضو مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی گفت: همانگونه که در دوران دفاع مقدس رزمندگان ایرانی با تلاش بی‌وقفه و با از خود گذشتگی خرمشهر را آزاد کردند اکنون در جبهه‌های فرهنگی نیز باید با بصیرت و شناخت مسیر، دشمن را از پای در آورد.
خرمشهر آزاد شد ولی راه همچنان ادامه دارد
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام ناصر سقای‌بی‌ریا، ضمن گرامیداشت سوم خرداد به مناسبت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: روحیه لازم برای جنگ‌نرم با روحیه لازم برای جنگ سخت مشابه است یعنی فداکاری، گذشت و جهاد در راه خدا در هر دو راه لازم است.

وی ادامه داد: در قرآن بیان شده است که جهاد با دو وسیله امکان پذیر است یعنی هم با مال و هم با جان امکان پذیر است.

عضو مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی اضافه کرد: جهاد با جان شامل هر نوع کاری که لازمه‌اش وقت‌گذاری و صرف عمر است می‌شود، فرد در جبهه یکجا جانش را صرف می‌کند و کسی که وقت خود را صرف تحقق اهداف اسلام می‌کند نیز در حقیقت به تدریج با جان خود در راه خدا جهاد می‌کند.

سقای‌بی‌ریا اضافه کرد: در مسیر جهاد در راه خدا شکل کار چندان مهم نیست، بصیرت و نیت مهم است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر کشور از نظر فرهنگی مورد هجوم دشمن است، دشمن می‌خواهد ارزش‌ها را از مردم بگیرد، تقیدهای مذهبی را کمرنگ کند و در عوض آن پیروی از شهوات را جایگزین آن کند و با تمام قوا نیز دارد برای محقق شدن این هدف تلاش می‌کند.

عضو مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی افزود: نباید گذاشت خرمشهرهای جامعه فرهنگی به تصرف دشمن درآید، در این راه باید فرهنگ مردم را مقاوم‌سازی کرد.

سقای‌بی‌ریا ادامه داد: همانگونه که در دوران دفاع مقدس رزمندگان ایرانی با تلاش بی‌وقفه و با از خود گذشتگی خرمشهر را آزاد کردند اکنون در جبهه‌های فرهنگی نیز باید با بصیرت و شناخت مسیر، دشمن را از پای در آورد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcf0vdj.w6dcvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما