چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۲
کد مطلب : 27052
مسابقات بسکتبال بانوان کشور در قم

تیم بسکتبال نادرشیمی قم برابر مهر کرج مغلوب شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم بسکتبال نادرشیمی قم در ادامه مسابقات بسکتبال بانوان کشور در قم برابر مهر کرج در مسابقه‌ای نفس گیر و میلی متری مغلوب شد.
تیم بسکتبال نادرشیمی قم برابر مهر کرج مغلوب شد
به گزارش قم نیوز، مسابقات بسکتبال بانوان کشور در سالن شهید محمود رضاییان قم ادامه یافت و نماینده قم در دومین مسابقه در این رقابت‌ها برابر حریف شکست خورد.

در این مسابقه تیم بسکتبال بانوان قم در حالی به دیدار تیم مهر کرج رفت که در مسابقه نخست خود برابر تیم فولاد مشهد به پیروزی رسیده بود و مهر کرج نیز با برتری برابر پالایش نفت آبادان با انگیزه بالا به این میدان قدم گذاشت.

در این بازی و در کوار‌تر نخست نادر شیمی قم با شکست ۱۲ بر ۱۰ میدان را ترک کرد و پیروزی نماینده البرز در کوار‌تر دوم نیز تداوم پیدا کرد و نتیجه این کوار‌تر ۲۶ بر ۱۹ به سود مهر کرج بود.

مهر کرج که از وجود بازیکنان لیگ برتری سود می‌برد توانست در پایان کوار‌تر سوم و در حالی که نادرشیمی قم برای جبران نتیجه به آب و آتش می‌زد ۳۷ بر ۳۰ پیروز شود.

در کوار‌تر پایانی و تعیین کننده مسابقه، قمی‌ها تا یک قدمی مهر البرز هم رسیدند اما کنترل بازی در ثانیه‌های پایانی مسابقه و در ‌‌نهایت یک پرتاب ۳ امتیازی سبب شد این مسابقه در پایان با برتری ۴۷ بر ۴۴ مهر کرج به پایان برسد و نماینده البرز با این پیروزی گام بلندی به سوی صعود بردارد.

نادر شیمی در دور رفت و در مسابقه نخست خود برابر تیم فولاد آذر ماهان مشهد با نتیجه ۵۹ بر ۳۹ مغلوب شد و در دومین بازی برابر مهر کرج با حساب ۵۴ بر ۴۶ شکست خورد.

سومین مسابقه نادر شیمی قم برابر پالایش نفت آبادان برگزار شد که در این بازی نادرشیمی قم با نتیجه ۴۱ بر ۳۵ پیروز شد و در آخرین مسابقه دور رفت ۵۶ بر ۴۷ برابر عباسی تهران بازنده شد.

تیم بسکتبال نادرشیمی قم با ترکیب مریم نعمت، محدثه فراتی، عطیه نادری، عاطفه دانشیار، فائزه وفایی، الهه جعفری، ملیکا قربانعلی وکیلی، مرجان هیربد، زینب واشیان، سارا جعفری، معصومه فرخی و طهورا کاظمیان در این مسابقات شرکت کرده است در حالی که هدایت این تیم را فهیمه سعیدی کیا و سرپرستی آن را خدیجه قادری بر عهده دارد.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcf0xd0.w6detagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما