يکشنبه ۴ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۴
کد مطلب : 50092
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس اداره پیش‌ بینی و تحقیقات هواشناسی قم خبر داد

وقوع پدیده گرد و خاک در قم طی روزهای آتی

قم نيوز : قم نيوز: رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم گفت: امروز و فردا شاهد پدیده گرد و خاک در استان هستیم.
وقوع پدیده گرد و خاک در قم طی روزهای آتی
وقوع پدیده گرد و خاک در قم طی روزهای آتی
به گزارش قم نيوز، محمدرضا قاضی امروز، با اشاره به آب و هوای استان قم طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز آب و هوای استان صاف در برخی از ساعات همراه با وزش باد شدید و گرد و خاک است.

وی ادامه داد: امروز جهت وزش باد در استان قم شرقی و با حداکثر سرعتی بین 40 تا 55 کیلومتر بر ساعت و امروز حداقل دمای استان 22 درجه و حداکثر دمای قم 40 درجه است.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود:  فردا آب و هوای استان قم صاف همراه با وزش باد شدید و گرد و خاک است و جهت وزش باد در استان شرقی و با حداکثر سرعتی بین 55 تا 70 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

قاضی با اشاره به وضعیت دمای استان قم طی روزهای آتی اظهار کرد: فردا حداقل و حداکثر دمای استان 23 درجه و 40 درجه پیش بینی می‌شود، اما در روز سه شنبه کمترین و بیشترین دمای قم به 23 درجه و 41 درجه می‌رسد.

وی ادامه داد: آب و هوای استان قم در روز سه شنبه صاف در برخی از ساعات همراه با وزش باد شدید و غبار آلود است، در آن روز جهت وزش باد در استان شرقی و با حداکثر سرعتی بین 35 تا 50 کیلومتر بر ساعت پیش بینی می‌شود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: در 24 ساعت گذشته منطقه کوه سفید با 39 درجه گرم ترین نقطه استان و منطقه دستجرد با 19 درجه سردترین نقطه استان قم بوده است.

قاضی در پایان با اشاره به وضعیت دمای شهر قم در 24 ساعت گذشته اظهار کرد: در این مدت کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در این شهر 21 درجه و 38 درجه بوده است.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcf0xdt.w6dx1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما